کد خبر: 196320
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۵۴؛

اسرار تشکیل شبکه های مارکسیست اسلامی فاش شد/ایران امسال ۳۵۰۰ پزشک خارجی استخدام می نماید

من از دام مرگ خرابکاران فرار کردم/ اسرار تشکیل شبکه های مارکسیست اسلامی فاش شد/ مارکسیست های اسلامی با پوشش دینی مردم‌ را در مسجد، کارخانه و دانشگاه شکار می کردند! این خبرها مربوط می‌شود به اعترافات خلیل فقیه دزفولی یکی از اعضای گروهک مارکسیستی اسلامی که جدیدا دستگیر شده و تیتر یک شماره امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد سال ۱۳۵۴ روزنامه اطلاعات است.

اسرار تشکیل شبکه های مارکسیست اسلامی فاش شد/ایران امسال ۳۵۰۰ پزشک خارجی استخدام می نماید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ من از دام مرگ خرابکاران فرار کردم/ اسرار تشکیل شبکه های مارکسیست اسلامی فاش شد/ مارکسیست های اسلامی با پوشش دینی مردم‌ را در مسجد، کارخانه و دانشگاه شکار می کردند! این خبرها مربوط می‌شود به اعترافات خلیل فقیه دزفولی یکی از اعضای گروهک مارکسیستی اسلامی که جدیدا دستگیر شده و تیتر یک شماره امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد سال ۱۳۵۴ روزنامه اطلاعات است.

خبر دیگر روزنامه به مصاحبه سردبیر روزنامه السیاسیه کویت با محمدرضا شاه پهلوی اختصاص دارد که وی گفته است زمان به زیان اسرائیل است و اینکه ایران و عراق قراردادهای محرمانه ای امضاء نکرده اند.

اطلاعات امروز در ۹ صفحه اسامی جدیدی از ورودی‌ها به برخی دانشگاه‌های کشور را هم منتشر کرده است.

IMG_20240812_072759_948

دست آخر هم اینکه این جریده از تغییر آئین نامه جرایم رانندگی و تغییر گواهینامه رانندگان خبر داده است.

روزنامه را ورق می زنیم به صفحه آخر آن می رویم به خبر استخدام ۳۵۰۰ پزشک خارجی در ایران بر می خوریم که متن خبر فوق به شرح زیر میباشد؛

IMG_20240812_072759_728

۹۰ پزشک هندی به مراکز درمانی شهرستان‌ها اعزام شدند و تا قبل از دی ماه امسال متجاوز از سه هزار پزشک خارجی دیگر در ایران به خدمت گرفته می‌شوند.

سخنگوی سازمان تامین درمان امروز اعلام کرد کلیه پزشکان هندی که به استخدام وزارت رفاه اجتماعی درآمده اند روز گذشته از طرف این سازمان برای خدمت در مراکز درمانی سازمان به جزیره خارک، جزیره لاوان، بندرعباس، خاش، زاهدان، کرمان، خراسان و آذربایجان اعزام شدند. این پزشکان از امروز کار خود را برای معالجه و مداوای بیمه شدگان آغاز کردند.

▪️ اعزام‌ پرستارها:

بدنبال اعزام این پزشکان، ماماها و پرستاران هندی و کره ای نیز هفته آینده به مراکز درمانی سازمان در استان‌های مرکزی و مازندران گسیل خواهند شد‌. در کنار هر پزشک هندی هم تا چند ماه یک‌ پرستار ایرانی آشنا به زبان انگلیسی خدمت خواهد کرد تا آن‌ها را با اصطلاحات بومی پزشکی متداول در شهرهای ایران آشنا کند.

▪️پزشکان متخصص:

اکثر پزشکان هندی که به استخدام سازمان تامین درمان درآمده اند دارای تخصص در رشته های مختلف پزشکی چون اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، زنان، چشم، حلق، گوش و بینی و جراحی اعصاب هستند. در بین پزشکان هندی چند متخصص تراماتولوژی (جراحی های سوانح و ضربه) وجود دارند که از وجودشان در مرکز اورژانس بزرگ تهران استفاده خواهد شد.

در حال حاضر متجاوز از چهارصد پزشک هندی و کره ای و گروهی پرستار و ماما در ایران به سر می برند و قرار است تا قبل از دی ماه امسال تعداد پزشکان خارجی در ایران به سه هزار و پانصد تن برسد.  حقوق این پزشکان بر حسب منطقه خدمت، تجربه، عمومی یا متخصص بین ۶ تا ۱۳ هزار تومان است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر