کد خبر: 196095
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از ماجرای انتخاب هاشمی شاهرودی به عنوان جانشین آیت الله خامنه ای

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۷۹ نوشت: بیانیه ها و پیام‌ها در حمایت از اقدام رهبری و اخراج طرح مطبوعات از دستور مجلس زیاد است و موافقان طرح منفعل شده اند.

روایت هاشمی رفسنجانی از ماجرای انتخاب هاشمی شاهرودی به عنوان جانشین آیت الله خامنه ای

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۷۹ نوشت: بیانیه ها و پیام‌ها در حمایت از اقدام رهبری و اخراج طرح مطبوعات از دستور مجلس زیاد است و موافقان طرح منفعل شده اند. در مقابل نهضت آزادی و مجمع پیروان خط امام بیانیه در مخالفت با حذف آن از دستور داده اند و احمدآقا - فرزند آیت الله منتظری -  با رادیو ضدانقلاب در لس‌آنجلس مصاحبه کرده و علیه رهبری حرف زده و گفته اکنون روشن شد که بسیاری از فشارها از طرف خود آقای خامنه ای بوده منجمله فشار برای حصر.

هاشمی رفسنجانی نوشت: به آقای ابراهیم امینی رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان گفته شده از طرف مجلس خبرگان بیانیه صادر شود که نشد. آقای امینی مشورت کرد برای تکذیب خبر کذبی که روزنامه الاشرق الاوسط داده مبنی بر اینکه مجلس خبرگان در جلسه مخفی خود آقای سیدمحمود هاشمی شاهرودی را به عنوان جانشین رهبری انتخاب کرده، گفتم آن روزنامه بی اعتبار است و معمولا خبر جعل می کند و ارزش اینکه خبرگان جواب آن را بدهند ندارد ولی به نحوی باید تکذیب شود چون رادیو اسرائیل خوانده است‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر