کد خبر: 195366
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۵۶؛

کمبود بلیط هواپیما برای اروپا و آمریکا برطرف شد

مقررات اجرایی تکمیل و اجاره خانه های خالی و اینکه برای کسانی که راسا خانه های نیمه تمام خود را به پایان برسانند شهرداری‌ها تسهیلاتی فراهم می کنند تیتر یک شماره امروز چهارشنبه ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات است. این روزنامه از واگذاری اراضی بایر ۱۶ استان‌ کشور به مردم برای انجام فعالیت‌های صنعتی خبر داده که قیمت این اراضی در اقساط ده ساله دریافت خواهد شد. گویا مقررات بازنشستگی به سود کارگران تغییر می کند و در صورت ناتوانی جسمی، کارگران زودتر از موعد بازنشست می شوند. تیتر دیگر روزنامه به دو برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشکده های پزشکی اختصاص دارد و اینکه با تصویب لایحه تعیین تکلیف کارکنان مدارس غیردولتی، هزاران آموزگار و کارمند مداری غیر دولتی استخدام می‌شوند. خبرهای دیگر روزنامه به صدور گذرنامه بصورت منطقه ای از این به بعد و اعلام اسامی افراد ذخیره حج در روز شنبه اختصاص دارد.

کمبود بلیط هواپیما برای اروپا و آمریکا برطرف شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مقررات اجرایی تکمیل و اجاره خانه های خالی و اینکه برای کسانی که راسا خانه های نیمه تمام خود را به پایان برسانند شهرداری‌ها تسهیلاتی فراهم می کنند تیتر یک شماره امروز چهارشنبه ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات است. 

این روزنامه از واگذاری اراضی بایر ۱۶ استان‌ کشور به مردم برای انجام فعالیت‌های صنعتی خبر داده که قیمت این اراضی در اقساط ده ساله دریافت خواهد شد. 

گویا مقررات بازنشستگی به سود کارگران تغییر می کند و در صورت ناتوانی جسمی، کارگران زودتر از موعد بازنشست می شوند. تیتر دیگر روزنامه به دو برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشکده های پزشکی اختصاص دارد و اینکه با تصویب لایحه تعیین تکلیف کارکنان مدارس غیردولتی، هزاران آموزگار و کارمند مداری غیر دولتی استخدام می‌شوند. 

خبرهای دیگر روزنامه به صدور گذرنامه بصورت منطقه ای از این به بعد و اعلام اسامی افراد ذخیره حج در روز شنبه اختصاص دارد.

کمبود بلیط هواپیما برای اروپا و آمریکا برطرف شد. این خبر را که در صفحه نخست اطلاعات امروز مشاهده می کنید و متن آن در صفحه چهارم روزنامه چاپ‌ شده به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240802_085425_383

کمبود بلیط هواپیما به مقصد کشورهای اروپایی و آمریکایی که از آغاز تابستان موجب نارضایتی مسافران خارج از کشور را فراهم کرده بود برطرف شد. به این ترتیب مسافرین خارج کشور می توانند برای حداکثر ۴۸ ساعت بعد از تاریخ مراجعه به آژانس‌های مسافرتی بلیط تهیه کنند. 

یک مقام آگاه در هواپیمایی ملی ایران ضمن تایید این مطلب یادآور شد که اینک هیچ کمبودی از لحاظ تهیه بلیط به مقصد کشورهای اروپایی و بالعکس وجود ندارد لیکن پیش بینی می‌شود که در شهریور ماه که پایان تابستان و تعطیلات تابستانی است تراکم مختصری از لحاظ مسافر در پروازهای خارجی پدید آید که با بکار گرفتن ۵ فروند جمبوجت هواپیمایی ملی ایران در خطوط پروازهای خارجی در این مورد هم نگرانی کمبود جا وجود ندارد. 

سخنگوی هواپیمایی ملی ایران همچنین اعلام‌ کرد که ۵ فروند هواپیمای جمبوجت هما به نام‌های آذربایجان، خراسان، خوزستان، کردستان و فارس نامگذاری شده است. علت انتخاب این نام‌ها برای جمبوجت ها این است که هر یک از این استانها در تاریخ ایران نقش موثری داشته اند. 

IMG_20240802_085425_873

همین سخنگو همچنین اعلام کرد که تا سال آینده بر تعداد پروازهای هواپیمایی ملی ایران به مقصد کشورهای خارج افزوده خواهد شد. 

IMG_20240802_085425_452

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر