کد خبر: 195341
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اختلاف در سپاه حفاظت انصارالمهدی

هاشمی رفسنجانی، ۲۹ سال پیش در چنین روزی؛ سه شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۷۹ نوشت: آقای احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی آمد و گفت کار حفاظت اینروزها مشکل شده چون به خاطر اختلافات و نزاع ها و سوءظن دوم خردادی ها به سپاه در قبولی محافظ احتیاط می کنند و می خواهند بدانند سابقه محافظ چیست و قبلا کجا کار می کرده است. در سفرها هم مشکل داریم و قبلا چنین مسائلی برای دولت‌ها مطرح نبود‌.

روایت هاشمی رفسنجانی از اختلاف در سپاه حفاظت انصارالمهدی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، ۲۹ سال پیش در چنین روزی؛ سه شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۷۹ نوشت:  آقای احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی آمد و گفت کار حفاظت اینروزها مشکل شده چون به خاطر اختلافات و نزاع ها و سوءظن دوم خردادی ها به سپاه در قبولی محافظ احتیاط می کنند و می خواهند بدانند سابقه محافظ چیست و قبلا کجا کار می کرده است. در سفرها هم مشکل داریم و قبلا چنین مسائلی برای دولت‌ها مطرح نبود‌. 

شب میهمان رهبری بودم از سفر اردبیل راضی اند و از اظهارات دوم خردادی ها منجمله آقای خاتمی رئیس جمهور درباره اصلاحات ناراضی اند‌‌. درباره شورایعالی انقلاب فرهنگی گفتند مشغول بررسی تغییر وضع کلی احتمالی هستند. درباره مطبوعات و ریاست جمهوری آینده و جلسه فردا شب هم مذاکره کردیم‌.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: آیت الله خامنه ای گفتند که آقای خاتمی اکراه دارد که جلسه سران درباره تعریف اصلاحات در حضور ایشان تشکیل شود اصرار نموده که لااقل به تاخیر بیفتد. گفتند درباره نامزد انتخابات شدن با ایشان مشورت نکرده و اگر می کرد می گفتم که زودهنگام است و صبر کند. 

گفتند که سازمان بازرسی کل کشور، آقای عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در مصرف سوءسپرده های حج متخلف شمرده و به دادگاه فرستاده است. 

آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس سازمان بازرسی کل کشور هم در ملاقات دو سه روز قبل با من همین را گفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر