کد خبر: 195269
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۵۴؛

دزدها در ویلای مجلل بهروز وثوقی دستگیر شدند

صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۱۱ مرداد سال ۱۳۵۴ را مشاهده می نمایید. اسامی ۲۷۷۵ نفر از قبولشدگان دانشگاه پهلوی و اسامی صحیح پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مدارس عالی تیتر یک آن است. اطلاعات از اعلام اسامی مدیران حج خبر داده و در خبر داغ دیگری از گزارش‌ها و عکسهای اختصاصی این روزنامه از بازداشت شهردار و مدیر کل صنایع اصفهان خبر داده است. گویا این بازداشتها بدنبال تحقیقات محرمانه یک کمیته اعزامی از تهران صورت گرفته است. این روزنامه اضافه کرده که شهردار اصفهان عضو کمیته حمایت از مصرف کننده نیز بود و یک ساعت قبل از بازداشت، درباره مبارزه با گرانفروشی صحبت می کرد.

دزدها در ویلای مجلل بهروز وثوقی دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۱۱ مرداد سال ۱۳۵۴ را مشاهده می نمایید.

اسامی ۲۷۷۵ نفر از قبولشدگان دانشگاه پهلوی و اسامی صحیح پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مدارس عالی تیتر یک آن است. اطلاعات از اعلام اسامی مدیران حج خبر داده و در خبر داغ دیگری از گزارش‌ها و عکسهای اختصاصی این روزنامه از بازداشت شهردار و مدیر کل صنایع اصفهان خبر داده است. گویا این بازداشتها بدنبال تحقیقات محرمانه یک کمیته اعزامی از تهران صورت گرفته است. این روزنامه اضافه کرده که شهردار اصفهان عضو کمیته حمایت از مصرف کننده نیز بود و یک ساعت قبل از بازداشت، درباره مبارزه با گرانفروشی صحبت می کرد.

اما دستگیری دزدان ویلای مجلل بهروز وثوقی در نوشهر خبر منتخب امروز اطلاعات برای این شماره " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست که متن خبر فوق را در ادامه ملاحظه میفرمایید؛

ویلای مجلل بهروز وثوقی هنرپیشه فیلم‌های فارسی در نوشهر برای بار دوم مورد دستبرد سارقین قرار گرفت. چندی قبل دو سارق ناشناس به ویلای مجلل و گرانقیمت بهروز وثوقی در نوشهر که اثاثیه وسایل قیمتی و نفیسی دارد دستبرد زدند و قسمتی از اموال او را به سرقت بردند.

IMG_20240801_072320_794

بهروز جریان را به ماموران انتظامی اطلاع داد ولی تلاش برای دستگیری سارقین به جایی نرسید. تا آن که دو شب قبل، سارقین مجددا به ویلای رقیب سابق فردین دستبرد زدند ولی این بار هنگامی که قصد داشتند اموال او را از ویلا خارج کنند توسط ماموران ژاندارمری دستگیر شدند.

IMG_20240801_072320_644

سارقین در تحقیقاتی که از آنها به عمل آمد اعتراف کردند که قبلا نیز به آنجا دستبرد زده اند و اموال هنر پیشه فیلم‌های فارسی را در تهران به یک مالخر فروخته اند.

ماموران ژاندارمری دو سارق را به تهران آوردند و به دادسرای تهران معرفی کردند. معاون دادسرای تهران نیز به ماموران شعبه ۶ اداره آگاهی و ماموران ژاندارمری نیابت داد تا به اتفاق، سارقین را به خانه مالخرها ببرند و اموال مسروقه را پس بگیرند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر