کد خبر: 195230
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از رد شدن گزینه های وزارت اطلاعات خاتمی توسط آیت الله خامنه ای

هاشمی رفسنجانی در خاطرات، ۲۷ سال پیش در چنین روزی جمعه، ۱۰ مرداد ۱۳۷۶ خود نوشت:علی اخوی زاده آمد و گفت تمام افرادی که از سوی آقای خاتمی برای وزارت اطلاعات مطرح شده اند از سوی رهبری رد شده و رهبری گفته اند از میان آقایان محمد محمدی ری شهری، ابراهیم رئیسی، علی یونسی و علی رازینی یکی را برگزیند گویا آقای خاتمی با این روش مشکل دارد.

روایت هاشمی رفسنجانی از رد شدن گزینه های وزارت اطلاعات خاتمی توسط آیت الله خامنه ای

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات، ۲۷ سال پیش در چنین روزی جمعه، ۱۰ مرداد ۱۳۷۶ خود نوشت: به دفتر رهبری برای ملاقات آقای حافظ اسد با ایشان رفتم. قبل از آمدن حافظ اسد نتیجه مذاکرات را گفتم. درباره مساله بازداشت مدیران شهرداری تهران که تبدیل به یک مساله سیاسی و تفرقه انگیز شده تذکری دادم. در ملاقات صحبت‌های دو طرف کلی و دوستانه بود و تایید یکدیگر.

سپس با هم به سعدآباد رفتیم‌. پس از نماز، ناهار خصوصی  دو نفری با هم صرف کردیم ضمن ناهار درباره همکاری های صنایع نظامی مذاکره شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: به خانه آمدم خاطرات عقب مانده را نوشتم‌ پیش از ظهر علی اخوی زاده آمد و گفت تمام افرادی که از سوی آقای خاتمی برای وزارت اطلاعات مطرح شده اند از سوی رهبری رد شده و رهبری گفته اند از میان آقایان محمد محمدی ری شهری، ابراهیم رئیسی، علی یونسی و علی رازینی یکی را برگزیند گویا آقای خاتمی با این روش مشکل دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر