کد خبر: 194859
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی

روایت هاشمی رفسنجانی از مذاکره با روسیه برای خرید اس - ۳۰۰

هاشمی رفسنجانی۲۹ سال پیش در چنین روزی در خاطرات شنبه، ۷ مرداد ۱۳۷۴ نوشت:مهدی صفری سفیرمان در روسیه آمد از سرعت پیشرفت اعتماد و همکاری با روسیه گفت و از اصرار روس ها برای فروختن سیستم پیشرفته ضد موشک اس - ۳۰۰ و از تاثیر زیاد سفر و هیات همراه گفت.

روایت هاشمی رفسنجانی از مذاکره با روسیه برای خرید اس - ۳۰۰

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی۲۹ سال پیش در چنین روزی در خاطرات شنبه، ۷ مرداد ۱۳۷۴ نوشت: آقای مهدی صفری سفیرمان در روسیه آمد از سرعت پیشرفت اعتماد و همکاری با روسیه گفت و از اصرار روس ها برای فروختن سیستم پیشرفته ضد موشک اس - ۳۰۰ و از تاثیر زیاد سفر و هیات همراه گفت.

عصر شورایعالی امنیت ملی جلسه داشت در مورد آذربایجان و مبارزه با ضد انقلاب کردستان و خرید اس - ۳۰۰ از روسیه تصمیم‌گیری شد.  

آقای فلاحیان گزارش سفر به روسیه را داد بعد از جلسه به آقای فلاحیان گفتم که  مسائل نشریه پیام دانشجو و مدیر کل رشوه گیر مالیاتی را پیگیری کنند. او کمک بیشتر برای اپوزیسیون تاجیکستان خواست. 

شب در دفترم ماندم. فاطی و مهدی و فرشته و بچه ها آمدند و شام را با من خوردند. صدای دو انفجار شنیده شد که بعدا معلوم‌شد دو بمب کوچک توسط ضدانقلاب زیر دو ماشین گذاشته شده بود تلفات جانی نداشته است. بچه ها از سفر به الموت به خاطر راه بد و نداشتن چیزی برای تماشا ناراضی بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر