کد خبر: 194425
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۴ مرداد ۱۳۵۶؛

موافقت جیمی کارتر با فروش ۱/۲ میلیارد دلار سیستم دفاعی مدرن به ایران/ مدیر عامل شرکت تاکسیرانی تهران: برای رانندگان تاکسی شهرک ساخته می‌شود

واگذاری کارخانه ها و تأسیسات کشاورزی دولتی به مردم به موجب لایحه ای که به تصویب مجلس رسید تیتر یک شماره امروز سه شنبه چهارم مرداد سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات است. این روزنامه از ارتباط تلفنی مستقیم تهران با شهرهای انگلیس خبر داده و از برنامه جدید صرفه جویی برق نوشته است.

موافقت جیمی کارتر با فروش ۱/۲ میلیارد دلار سیستم دفاعی مدرن به ایران/ مدیر عامل شرکت تاکسیرانی تهران: برای رانندگان تاکسی شهرک ساخته می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ واگذاری کارخانه ها و تأسیسات کشاورزی دولتی به مردم به موجب لایحه ای که به تصویب مجلس رسید تیتر یک شماره امروز سه شنبه چهارم مرداد سال ۱۳۵۶ روزنامه اطلاعات است.

این روزنامه از ارتباط تلفنی مستقیم تهران با شهرهای انگلیس خبر داده و از برنامه جدید صرفه جویی برق نوشته است.

خبر حادثه ای امروز هم به گلوله بسته شدن ۵ دانش آموز در اصفهان به دست دو افغانی اختصاص دارد. اطلاعات همچنین از به بازار آمدن نان لواش بسته بندی شده خبر داده و در اخبار بین الملل این روزنامه نابودی پایگاه موشکی لیبی مصر جلب توجه می کند.

اما موافقت جیمی کارتر با فروش ۱/۲ میلیارد دلار سیستم دفاعی مدرن به ایران و احداث شهرک اختصاصی برای رانندگان تاکسی در تهران دو خبر از اطلاعات امروز هستند که برای " روزنامه گردی دیدبان تاریخ " امروز انتخاب کرده ایم که در ادامه ملاحظه میفرمایید؛

IMG_20240725_071800_711

موافقت کارتر با فروش ۱/۲ میلیارد دلار سیستم دفاعی مدرن به ایران‌

واشنگتن - آسوشیتدپرس: با وجود مخالفت گروهی از اعضای کنگره،  کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که تصمیم ندارد فروش پیشنهادی ۱/۲ میلیارد دلار سیستم دفاع هوایی به ایران را عقب بیاندازد. در اعلامیه کاخ سفید گفته شده است ما در نظر نداریم قرار فروش را بر هم بزنیم و امیدواریم که در این مورد مشورتهای ییشتری با کنگره به عمل آید. آواکس سیستم مهمی است که به ثبات در منطقه کمک می کند. اگر قطعنامه هایی که به سنا و مجلس نمایندگان داده می‌شود تا روز ۵ اوت تصویب نشود فروش سلاحهای مذکور به ایران بطور اتوماتیک انجام خواهد شد.

IMG_20240725_071800_841

برای رانندگان تاکسی شهرک ساخته می‌شود

۱۵۰۰ دستگاه آپارتمان در فرح آباد به صورت یک شهرک برای رانندگان تاکسی ساخته می‌شود.

حسین سلامی مدیر عامل شرکت تاکسیرانی تهران ضمن اظهار این مطلب گفت آپارتمانها بر اساس ضوابطی که تعیین شده است به رانندگان واگذار خواهد شد. طبق این ضوابط حداقل ۴۵ امتیاز برای دریافت آپارتمان ضروری است و خانه ها به ترتیب سهام‌های خریداری شده به رانندگان واگذار خواهد شد و ضوابط تعیین شده برای آوردن امتیاز به شرح زیر است؛

داشتن همسر ۱۰ امتیاز- هر اولاد ۴ امتیاز و برای هر سال خدمت با کارنامه ۶ امتیاز

وی اضافه کرد آپارتمان‌ها بر اساس نقشه جدیدی که تهیه شده ساخته می‌شود و مساحت هر یک از آپارتمان‌ها ۷۵ متر مربع  است و کلیه آپارتمان‌ها دارای پارکینگ است. رانندگان باید ۲۰ درصد قیمت کل آپارتمان‌ها را که معادل ۳۰۰ هزار ریال است پرداخت کنند. آنها برای پرداخت بقیه آپارتمان از وام بانکی استفاده خواهند کرد.

سلامی افزود: قیمت زمین و هزینه تجهیزات و نصب آب و برق و شوفاژ نیز بطور اقساط جداگانه از رانندگان تاکسی دریافت خواهد شد زیرا بانک فقط برای احداث آپارتمان‌ها بدون در نظر گرفتن تجهیزات آن وام پرداخت می کند.

IMG_20240725_071800_749

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر