کد خبر: 193605
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۸ تیر ۱۳۵۸:

بر اساس یک طرح ضربتی ۲۰۰ هزار نفر پشت کنکوری جذب طرحهای عمرانی می‌شوند

تصمیمات مهم مملکتی در دیدار دولت و آیت الله طالقانی با امام که در آن موضوعاتی چون، ترمیم کابینه و تعیین استاندار جدید کردستان مطرح شده، تیتر یک شماره امروز روزنامه ۱۲ صفحه ای کیهان در روز پنجشنبه ۲۸ تیر سال ۱۳۵۸ است. کیهان خبر از برگزاری اولین کنکور پس از انقلاب با شرکت ۵۴۰ هزار نفر از فردا را داده و آخرین توصیه ها در این زمینه را منتشر کرده است. خبر دیگر اینکه افراد مسلح با موشک به پاسگاه مرزی خرمشهر حمله کرده و برای انتخابات مجلس خبرگان قانون اساسی نیز ۵ گروه سیاسی کاندیدای مشترک معرفی کرده اند. همچنین در حریق انبار نفت تهران ۲ نفر کشته شده و در خوی و قزوین ۶ عامل دولت سابق تیرباران شدند. اما خبر اعزام ۲۰۰ هزار پشت کنکوری به روستاها به نقل از صادق طباطبایی سخنگوی دولت موقت را برای این شماره دیدبان تاریخ انتخاب کرده ایم که از نظر می گذرانید.

بر اساس یک طرح ضربتی ۲۰۰ هزار نفر پشت کنکوری جذب طرحهای عمرانی می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تصمیمات مهم مملکتی در دیدار دولت و آیت الله طالقانی با امام که در آن موضوعاتی چون، ترمیم کابینه و تعیین استاندار جدید کردستان مطرح شده، تیتر یک شماره امروز روزنامه ۱۲ صفحه ای کیهان در روز پنجشنبه ۲۸ تیر سال ۱۳۵۸ است. کیهان خبر از برگزاری اولین کنکور پس از انقلاب با شرکت ۵۴۰ هزار نفر از فردا را داده و آخرین توصیه ها در این زمینه را منتشر کرده است. خبر دیگر اینکه افراد مسلح با موشک به پاسگاه مرزی خرمشهر حمله کرده و برای انتخابات مجلس خبرگان قانون اساسی نیز ۵ گروه سیاسی کاندیدای مشترک معرفی کرده اند. همچنین در حریق انبار نفت تهران ۲ نفر کشته شده و در خوی و قزوین ۶ عامل رژیم سابق تیرباران شدند.  اما خبر اعزام ۲۰۰ هزار پشت کنکوری به روستاها به نقل از صادق طباطبایی سخنگوی دولت موقت را برای این شماره دیدبان تاریخ انتخاب کرده ایم که از نظر می گذرانید.

بر اساس یک طرح ضربتی ۲۰۰ هزار نفر پشت کنکوری جذب طرحهای عمرانی می‌شوند. دکتر صادق طباطبایی سخنگوی دولت امروز ضمن اعلام این خبر افزود؛ دولت برای افرادی که از روز جمعه آینده پشت درب دانشگاهها می مانند طرحی تهیه کرده که بر اساس آن، از میان نیم میلیون نفری که نمی توانند به دانشگاه‌ها راه یابند دویست هزار نفرشان جذب طرحهای عمرانی برای عملیات بازسازی در روستاها خواهند شد. سخنگوی دولت افزود؛ این کار هدیه ای از جانب دولت به جوانان کشور است.

IMG_20230719_065340_347

بر اساس این طرح، دوره های ۶ الی ۲۴ ماهه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که ضمن آن کلاسهایی از سوی معلمان متخصص برای امور آنها در نظر گرفته شده است که پس از طی این دوره به روستاها اعزام خواهند شد. این دوره ها شامل تمام زمینه هاست و امیدواریم که تا شش ماه آینده این گروه بتوانند راسا وارد بازار کار شوند. ضمنا این طرح شامل کلیه داوطلبان دختر و پسر خواهد بود و داوطلبان آموزش‌های عملی را در قسمتهای مختلف شهرسازی، بهسازی، کمک‌های اولیه بهداشت، ساختمان، پل سازی، تعلیم و تربیت خواهند دید و از امکانات موجود به رایگان استفاده خواهند کرد. در پایان این دوره به آنان گواهی نامه داده می‌شود و از نیروی متخصص یافته آنان استفاده خواهد شد.

IMG_20230719_065340_893

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر