کد خبر: 193235
A
۳۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از خبر گورباچف درباره تلاش افغان ها برای ترور وی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات، ۳۵ سال پیش در چنین روزی؛ ۲۵ تیر ۱۳۶۸ نوشت: تا ساعت هشت و نیم گزارش‌ها را خواندم. دکتر ولایتی گفت سفیر شوروی آمده و پیامی از سوی گورباچف آورده که جمعی از افغانی ها برای اخلال در سیاست همکاری ایران و شوروی برنامه سوءقصد به جان من را دارند و سرنخ هایی داده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از خبر گورباچف درباره تلاش افغان ها برای ترور وی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  هاشمی رفسنجانی در خاطرات، ۳۵ سال پیش در چنین روزی؛  ۲۵ تیر ۱۳۶۸ نوشت: تا ساعت هشت و نیم گزارش‌ها را خواندم.

مساله قتل عبدالرحمن قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان انعکاس وسیعی دارد. معمولا عامل قتل را از قول عراق یا مخالفان ایران حدس می زنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای علی آقامحمدی آمد گزارش مذاکره با جلال طالبانی رهبر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق را داد.

در جلسه حزب الله مجلس درباره سفر به شوروی و سیاست آینده و تشکیل کابینه توضیحاتی دادم.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمدند درباره کابینه تذکراتی دادند و پیشنهادهایی برای همکاری داشتند از پیشامد اوضاع خیلی راضی اند.

آقای دکتر ولایتی گفت سفیر شوروی آمده و پیامی از سوی گورباچف آورده که جمعی از افغانی ها برای اخلال در سیاست همکاری ایران و شوروی برنامه سوءقصد به جان من را دارند و سرنخ هایی داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر