کد خبر: 193139
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست مخفیانه یک شرکت آمریکایی برای خرید نفت از ایران

هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در خاطرات روز شنبه ۲۴ تیر ۱۳۷۴؛ درخواست و تلاش یک شرکت نفتی آمریکایی برای خرید نفت از ایران به طور مخفیانه را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست مخفیانه یک شرکت آمریکایی برای خرید نفت از ایران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در خاطرات روز شنبه ۲۴ تیر ۱۳۷۴؛ درخواست و تلاش یک شرکت نفتی آمریکایی برای خرید نفت از ایران به طور مخفیانه را روایت کرده است.

آقای آقازاده وزیر نفت آمد از تکمیل قرارداد با شرکت فرانسوی توتال به جای کونوکو و خوب عمل کردن آن‌ها در نحوه اعلان خبر و ناراحتی و شکست آمریکا و اعتراض آمریکا به فرانسه اظهار رضایت کرد. خواستار کمک من برای آزادی کامل انتخابات مجلس شد. آمار فروش خوب نفت در سال جاری و تلاش یک شرکت نفتی آمریکایی برای خرید نفت از ایران به طور مخفی را داد.

شخصی به نام بیگلری از قم آمد ادعای ساخت یک نوع پماد دارد که می‌تواند فورا سوختگی را معالجه کند‌ به نحوی که اثری از آن نباشد. از عدم همکاری وزارت بهداشت شکایت داشت و نیز ادعای کشف داروی سرطان با ذکر فرمول را نمود.

با اعضای فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی ملاقات داشتم‌. با گزارش دکتر حسن حبیبی و غلامعلی حداد عادل و خواندن متنی فارسی از کتابی قدیمی توسط آقای حداد که جالب هم نبود و وعده مساعد من برای تقویت کار و تشویق آنان.

شورای عالی امنیت ملی جلسه داشت در مورد نحوه برخورد با پ.ک.ک و ترکیه و غیرعلنی کردن دادگاه سقوط هواپیمای مسافربری و نحوه برخورد با کنوانسیون سلاح شیمیایی بحث و تصمیم گیری شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر