کد خبر: 192530
A
۴۴ سال پیش در چنین روزی؛

خلخالی: اگر ما بخواهیم طبق تصویب نامه شورای انقلاب عمل کنیم، باید ۱۰ هزار نفر را اعدام کنیم

تیتر یک روزنامه انقلاب اسلامی، چاپ ۱۸ تیر ۱۳۵۹، اختصاص دارد به توافق شورای انقلاب در مورد نخست وزیر، در قسمتی دیگر تیتر دیگری نیز به چشم می‌خورد که نوشته شده است: «حجت الاسلام خلخالی: اگر ما بخواهیم طبق تصویبنامه شورای انقلاب عمل کنیم، خیلی‌ها را باید بکشیم».

خلخالی: اگر ما بخواهیم طبق تصویب نامه شورای انقلاب عمل کنیم، باید ۱۰ هزار نفر را اعدام کنیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیتر یک روزنامه انقلاب اسلامی، چاپ  ۱۸ تیر ۱۳۵۹، اختصاص دارد به توافق شورای انقلاب در مورد نخست وزیر، در قسمتی دیگر تیتر دیگری نیز به چشم می‌خورد که نوشته شده است: «حجت الاسلام خلخالی: اگر ما بخواهیم طبق تصویبنامه شورای انقلاب عمل کنیم، خیلی‌ها را باید بکشیم». 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در پی دعوت حجت السلام خلخالی از اعضای شورای انقلاب، نمایندگان مجلس و... جهت آشنایی با نحوه فعالیت و عملکرد دادگاه ویژه مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته در محل مسجد زندان قصر، مراسمی بدین منظور برگزار گردید.

در این مراسم بازدیدکنندگان از مواد مخدر کشف شده توسط این ستاد که مقادیر متنابهی تریاک، هرویین، حشیش، شیره تریاک و... دیدن کردند و توضیح لازم توسط آقای خلخالی ارائه شد.

حجت السلام خلخالی در این زمینه ضمن تشریح فعالیت‌های خود اظهار داشت: قبل از آغاز مبارزه، هرویین کیلویی چهل و پنج هزار تومان به راحتی گیر می‌آمد و خرید و فروش می‌شد، ولی هم‌اکنون کیلویی دو میلیون تومان قیمت پیدا کرده است و آن هم گیر نمی‌آید و این موضوع عمق مبارزه ما را می‌رساند. ما تاکنون حدود ۶۰۰ کیلو هرویین و قریب سی تن تریاک و حشیش را از قاچاقچیان جهان گرفته‌ایم و امیدوارم با پشتکار بتوانیم سوداگران مرگ را گرفته و به مجازات اعمال خود برسانیم. در زمان شاه سابق خودش و خواهرش بزرگترین باند قاچاق را در این مملکت تشکیل می‌دادند. آن‌ها مواد مخدر را با هواپیما از پاکستان و افغانستان به ایران می‌آوردند و بین مردم توزیع می‌کردند بدین طریق هواپیما در فرودگاه متروکه‌ای در حوالی انارک یزد فرود می‌آمد و مواد مخدر به تهران فرستاده می‌شد، ما این باند را کشف و متلاشی نمودیم به این دلیل است که مافیا با من دشمن شده و هم با اشرف. امیدوارم این‌ها به جان هم بی‌افتند.

InShot_20240709_204930990

رییس ویژه دادگاه مبارزه مواد مخدر گفت: اگر ما بخواهیم طبق تصویبنامه شورای انقلاب عمل کنیم، خیلی‌ها را باید بکشیم. و این غیر ممکن است و شاید به فاجعه بی‌انجامد. اگر ما بخواهیم به خاطر پنج گرم هرویین کسی را در شرایط کنونی اعدام کنیم، باید ۱۰ هزار نفر را اعدام کنیم و این مشکل است. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر