کد خبر: 192082
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از برگزاری میهمانی با حضور همسر امام در منزلش

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۷۷، برگزاری میهمانی توسط همسرش با حضور همسر آیت‌الله خمینی را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از برگزاری میهمانی با حضور همسر امام در منزلش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۷۷، برگزاری میهمانی توسط همسرش با حضور همسر آیت‌الله خمینی را روایت کرده است.

امروز در منزل بودم وقتم با مطالعه تاریخ ایران دوره غزنوی‌ها و علوی‌های شمال ایران و انجام کارهایی که از دفتر آورده بودند و اصلاح پاورقی‌هایی که محسن با کمک آقای قادر باستانی (ویراستار) برای کتاب خاطرات سال ۱۳۶۰ - عبور از بحران- تهیه کرده گذشت.

عصر خانم امام و جمعی از خانم‌های جماران میهمان عفت بودند لحظه‌ای در جمع آن‌ها برای احوالپرسی شرکت کردم خانم خدیجه ثقفی همسر امام از وضع جاری کشور اظهار نگرانی کرد.

در گزارش‌ها توجه زیاد به اظهارات احمد رضایی - فرزند آقای محسن رضایی- می‌شود و ضد انقلاب و رادیوهای بیگانه روی آن کار می‌کنند. ظرف همین دو سه روز با رادیوهای اسرائیل- صدای آمریکا - بی بی سی- سلطنت‌طلب‌ها- ان ای تی وی - مصاحبه کرده ولی حرف مهمی ندارد جز کلیات منفی. بعضی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان هم سوءاستفاده کرده و بیانیه داده‌اند و به آقای رضایی هم تاخته‌اند و نیز مساله شیخ علی تهرانی را هم مطرح کرده و از اینکه در زندان نیست - که نادرست است- گفته‌اند و خبرهای دیگر...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر