کد خبر: 191542
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از مصاحبه‌اش با کریستین امانپور

هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در خاطرات روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۷۴، مصاحبه‌اش با کریستین امانپور را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از مصاحبه‌اش با کریستین امانپور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در خاطرات روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۷۴، مصاحبه‌اش با کریستین امانپور را روایت کرده است. 

تا ساعت ده و نیم صبح مطالعه کردم گروهی از هنرمندان آمدند. چند تابلوی مینیاتوری استاد محمود فرشچیان را نمایش دادند و خودش برایم توضیح داد‌. صدها اثر مهم دارد در آمریکا مقیم است و مشغول طراحی ضریح امام رضا (ع) است. می‌گوید چون از امام رضا (ع) برای دست معیوبش شفا گرفته خادم افتخاری شده است.

جلسه ستاد تنظیم بازار داشتیم آقای عبدالعلی علی عسکری مشاور رییس جمهور در امر توزیع گزارش پیشرفت برنامه ساخت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را داد و من اظهار عدم رضایت از کندی کار کردم.

سپس مصاحبه‌ای با تلویزیون سی.ان.ان آمریکا داشتم. خانم کریستین امانپور که ایرانی است مصاحبه‌گر بود با یک دستیار خانم دیگر ایرانی به نام پریسا خسروی. مصاحبه مستقیم پخش شد از دیروز تبلیغ کرده‌اند و سراسر دنیا منتظر مصاحبه بودند. سوالات بی‌شیطنت ولی ماهرانه بود. بعد از مصاحبه ۲۸ دقیقه‌ای از اطراف به دفترم به خاطر ضعف مترجم شکایت می‌شد.

مهدی از مسکو تلفن کرد و گفت در جمعی از خارجی‌ها مستمع مصاحبه بوده است و برای آن‌ها خیلی جالب بود. از برنامه سفرش راضی است اجازه گرفت دو سه روزی برای دیدن روسیه بیشتر بماند. گفتم تقاضای ملاقات با یلتسین هم بنماید. 

شب میهمان آیت الله خامنه‌ای بودم درباره حقوق‌های جدید و انرژی هسته‌ای و روسیه و اطلاعات و جامعه روحانیت مبارز و... مذاکره کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر