کد خبر: 191230
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۹ تیر ۱۳۵۵؛

ساخت رنوی ایرانی شروع شد/قیمت رنو کمتر از ۳۵ هزار تومان پیش بینی می‌شود/ حمیداشرف چگونه کشته شد؟

چاپ دوم روزنامه ۴۸ صفحه ای اطلاعات روز چهارشنبه نهم تیرماه سال ۱۳۵۵ پیش روی شماست. تیتر اول روزنامه به کشته شدن حمید اشرف رهبر چریک‌های فدایی خلق و از آخرین بازماندگان حادثه بهمن ۴۹ سیاهکل اختصاص دارد. اطلاعات با تیتر خبرنگار اطلاعات در مرکز ستاد تروریست‌های ایران و چاپ عکسی از یک ساختمان که ۴ ساعت این تروریستها در حلقه محاصره ماموران بودند از این خانه بعنوان ستاد مرکزی که گروه‌های تروریستی دیگر رهبری می شوند خبر داده است. تیتر دیگر در همین زمینه به نامه ژرژ حبش به رهبران تروریست‌های ایران اختصاص دارد. این روزنامه همچنین با چاپ عکس دلارهایی نوشته که این دلارها از مرکز ستاد تروریستها بدست آمده است.

ساخت رنوی ایرانی شروع شد/قیمت رنو کمتر از ۳۵ هزار تومان پیش بینی می‌شود/ حمیداشرف چگونه کشته شد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ چاپ دوم روزنامه ۴۸ صفحه ای اطلاعات روز چهارشنبه نهم تیرماه سال ۱۳۵۵ پیش روی شماست. تیتر اول روزنامه به کشته شدن حمید اشرف رهبر چریک‌های فدایی خلق و از آخرین بازماندگان حادثه بهمن ۴۹ سیاهکل اختصاص دارد.

اطلاعات با تیتر خبرنگار اطلاعات در مرکز ستاد تروریست‌های ایران و چاپ عکسی از یک ساختمان که ۴ ساعت این تروریستها در حلقه محاصره ماموران بودند  از این خانه بعنوان ستاد مرکزی که گروه‌های تروریستی دیگر رهبری می شوند خبر داده است. تیتر دیگر در همین زمینه به نامه ژرژ حبش به رهبران تروریست‌های ایران اختصاص دارد. این روزنامه همچنین با چاپ عکس دلارهایی نوشته که این دلارها از مرکز ستاد تروریستها بدست آمده است.

IMG_20240629_070544_987

اطلاعات امروز در صفحات مخصوصی سوالات امتحانات تجدیدی هشتم نهایی، پنجم متوسطه، دوره اول و دوم نظری و کنکور اعزام دانشجو را منتشر کرده است.

اما خبری با عنوان شروع تولید اتومبیل رنوی ایرانی در صفحات داخلی روزنامه منتشر شده است که متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

تولید اتومبیل سواری رنو در ایران شروع شد و کارخانه سیتروئین سازنده این اتومبیل جدید، روزانه ۶ تا ۷ دستگاه رنو می سازد.

IMG_20240629_070443_985

تاریخ عرضه رنو به بازار هنوز روشن نیست و مدیران کارخانه مذکور قصد دارند هنگامی رنو را به بازار عرضه کنند که تعداد کافی اتومبیل موجود داشته باشند.

به عبارت دیگر حداقل تعداد اتومبیلی که شرکت با آن وارد بازار خواهد کرد از پانصد ششصد دستگاه کمتر نخواهد بود.

مسئله دیگر قیمت اتومبیل رنو است.

مدیران سیتروئین طبق آمار و ارقامی که ارائه داده اند یادآور شده اند قیمت تمام شده رنو در ایران هر دستگاه حدود ۳۲ هزار تومان است و اگر سودی حدود ۱۵ درصد برای تولید کننده منظور شود، قیمت فروش رنو در حدود ۳۵ هزار تومان خواهد بود. این رقم اکنون مورد مطالعه مرکز بررسی قیمتهاست و مرکز سعی دارد قیمت رنو را حتی الامکان در ارقام‌ پایین تری تعیین کند.

اتومبیل رنو چهار سیلندر و دو در است‌. این اتومبیل که در فرانسه ساخته می شود فعلا در تهران مونتاژ می‌شود ولی بعدا ساخت آن آغاز خواهد شد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر