کد خبر: 191207
A
۴۱ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست ۱۱۰ نفر نماینده برای برکناری سرپرست بنیاد جنگ زدگان

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۴۱ سال پیش چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۶۲ نوشت:آقای نخست وزیر تلفنی درباره تکلیف دولت در خصوص درخواست ۱۱۰ نفر نماینده از ایشان برای عزل سرپرست بنیاد امور جنگ زدگان سوال کرد.

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست ۱۱۰ نفر نماینده برای برکناری سرپرست بنیاد جنگ زدگان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۴۱ سال پیش چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۶۲ نوشت: تا نه و نیم صبح استراحت و مطالعه داشتم سپس به دفتر آقای رئیس جمهور رفتم بحث در گرانی و توزیع کالا بود. راجع به تولید و توزیع قماش، بحث مفصلی شد و تصمیم گرفتیم که از طریق اصناف پخش کنیم و فقط چند رقم کالای عمده قماش را به تعاونی‌های اسکان و کارمندی و نیروهای مسلح بدهیم. قرار شد تعیین سیاست توزیع کالا را شورایی مرکب ازنخست وزیر، وزیر بازرگانی و وزیر صنایع عهده دار باشند. ساعت دو بعد از ظهر به دفترم آمدم...

...روزه ام را به تنهایی افطار کردم و اخبار تلویزیون دیدم. کاست فیلمی که از معتادان وقاچاقچیان در زاهدان تهیه شده بود با ویدئو تماشا کردم. نشان می داد در زاهدان مواد مخدر فراوان و ارزان است. روی هم رفته فیلم سازنده ای است خیلی دیر وقت خوابیدم. آقای نخست وزیر تلفنی درباره تکلیف دولت در خصوص درخواست ۱۱۰ نفر نماینده از ایشان برای عزل سرپرست بنیاد امور جنگ زدگان سوال کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر