کد خبر: 191201
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۸ تیر ۱۳۵۶؛

کامپیوتر در مقابل پیچیدگی مغز دوقلوهای بهم‌ چسبیده ایرانی گیج شد!

روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۸ تیر سال ۱۳۵۶ در تیتر یک خود از اصلاح قانون استخدام به نفع فرهنگیان خبر داده است. در زیر لوگو هم آمده است که طبق قانون جدید مالک و مستاجر و تغییراتی که در آن داده شده، اجاره نامه ها تغییر می کند و کسبه مستاجر، بدون رضایت موجر نمی‌توانند شغل خود را تغییر دهند مگر آنکه شغل جدید، مشابه شغل سابق باشد.

کامپیوتر در مقابل پیچیدگی مغز دوقلوهای بهم‌ چسبیده ایرانی گیج شد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ۸ تیر سال ۱۳۵۶ در تیتر یک خود از اصلاح قانون استخدام به نفع فرهنگیان خبر داده است. در زیر لوگو هم آمده است که طبق قانون جدید مالک و مستاجر و تغییراتی که در آن داده شده، اجاره نامه ها تغییر می کند و کسبه مستاجر، بدون رضایت موجر نمی‌توانند شغل خود را تغییر دهند مگر آنکه شغل جدید، مشابه شغل سابق باشد.

این روزنامه از سفر فرح پهلوی به آمریکا و دیدارش با کارتر نوشته و از آغاز مذاکرات رهبران ایران و سنگال در تهران خبر داده است.

گویا در آمریکا یک پزشک ایرانی به قتل رسیده که جامعه پزشکی آمریکا را به خشم آورده است. پلیس آمریکا برای شناسایی قاتل پزشک ایرانی جایزه تعیین کرده است و خبر دیگر اینکه ملک خالد پادشاه عربستان قصد کناره گیری دارد و احتمال می رود که پرنسس فهد یا امیر عبدالله جانشین وی شوند این خبر را روزنامه تایمز مالی چاپ‌ لندن داده است.

IMG_20240628_192210_847

کامپیوتر در مقابل پیچیدگی مغز دوقلوهای بهم چسبیده ایرانی گیج شد! این تیتر و خبر درباره آخرین اخبار پزشکی برای لاله و لادن دوقلوهای ایرانی در آلمان است که متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

بن - ستاد خبری مجله جوانان

تلاش‌های پزشکان آلمانی برای بررسی امکان جداسازی دوقلوهای بهم‌ چسبیده ایرانی با شدت ادامه دارد و آزمایشاتی که تاکنون شده متاسفانه نتایج دقیقی بخصوص درباره وضع مخچه نداده است.

IMG_20240628_192211_138

یک آزمایش قبلی آنژیوگرافی و توموگرافی تا حدودی این امید را داده بود که دوقلوها از نظر مخچه جدا هستند و امید به انجام عمل می رود. اما بررسی های بعدی متاسفانه دلیل قطعی درباره مجزا بودن مخچه ها بدست نیامد و به همین جهت بدستور پروفسور روت گین که رهبری معاینات و عمل را بر عهده دارد دوقلوها به اتاق عکسبرداری که با دستگاه کامپیوتر مجهز است منتقل شدند. نکته جالب اینکه کامپیوتر هم در مقابل پیچیدگی مغزی دوقلوهای بهم چسبیده ایرانی سرگردان ماند و نتوانست وضع را مشخص کند.

دکتر صفائیان پزشک ایرانی و نماینده مجله جوانان که در تمام مراحل آزمایشات حضور دارد به اکیپ جوانان گفت، پروفسورهای آلمانی در بررسی جوابهای کامپیوتر واقعا دچار شگفتی شده اند. چون پیچیدگی مغزی دوقلوها حیرت انگیز است و تاکنون حتی در سوابق دوقلوهای بهم‌ چسبیده از نظر مغزی هم به چنین مسائلی برخورد نکرده اند. بهرحال آزمایشات ادامه دارد و عصر پنجشنبه به احتمال قوی آزمایش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

IMG_20240628_192210_294

دکتر نبوی چه گفت؟

خبرنگار جوانان در بن می نویسد دکتر سیف الدین نبوی که برای شرکت در مراسم پرده برداری از مجسمه مشاهیر جهان به بن آمده بود را به دیدن دوقلوها بردیم. دکتر نبوی در بازگشت به ایران، گفت، بورس خبر منتشر نشده درباره دوقلوها بین صدها خبرنگاری که در اطراف بیمارستان اجتماع کرده اند به هشت هزار دلار رسیده ولی اکیپ خبرنگاران جوانان معتقدند که خبرها باید به تهران و از آنجا مخابره شود. دکتر نبوی اظهار عقیده کرد که بنظر من موفقیت عمل ۳۰ تل ۴۰ درصد است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر