کد خبر: 190835
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اظهارت فرمانده هوانیروز از زمین گیر بودن ۲۰۰ هلی کوپتر

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۴ سال پیش در چنین روزی یکشنبه، ۵ تیر ۱۳۷۹ نوشت: امیر سرتیپ دوم خلبان مجید عقیقی روان، فرمانده هوانیروز آمد. گزارشی از وضع هلی کوپترها و مشکلات کار داد و از کمبود اعتبار و وضع سخت معیشت پرسنل وزمین گیر بودن ۲۰۰ هلی کوپتر و پایین بودن جایگاه فرماندهی آن و کم‌توجهی وزارت دفاع گفت و استمداد کرد.

روایت هاشمی رفسنجانی از اظهارت فرمانده هوانیروز از 
زمین گیر بودن ۲۰۰ هلی کوپتر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات  ۲۴ سال پیش در چنین روزی یکشنبه، ۵ تیر ۱۳۷۹ نوشت:

امیر سرتیپ دوم خلبان مجید عقیقی روان، فرمانده هوانیروز آمد. گزارشی از وضع هلی کوپترها و مشکلات کار داد و از کمبود اعتبار و وضع سخت معیشت پرسنل وزمین گیر بودن ۲۰۰ هلی کوپتر و پایین بودن جایگاه فرماندهی آن و کم‌توجهی وزارت دفاع گفت و استمداد کرد.

عصر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آمد گزارش وضع لبنان پس از خروج اسرائیلی ها را داد‌. از مرز جنوب بازدید کرده و گفت شهرکها و روستاهای شمال اسرائیل چسبیده به مرز و آسیب پذیر است و بررسی ها و فرض های وضع عمل حزب الله لبنان در آینده با توجه به احتمالات مختلف را گفت و مشورت کرد. و خبر داد که قرار شده سردار محمدباقر قالیباف فرمانده نیروی انتظامی بشود.

آقای رضا زواره ای عضو حقوقدان شورای نگهبان آمد برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۰ مشورت کرد گفتم هنوز زود است که نظر بدهم باید منتظر روشن‌ شدن شرایط شویم.

امروز دادگاه ویژه روحانیت روزنامه بیان را توقیف کرد که باعث خشم چپی ها شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر