کد خبر: 190754
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۵ تیر ۱۳۵۶؛

قیمت شورولت، بیوک و کادیلاک ساخت ایران چقدر است؟

خبر اول روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۵ تیر سال ۱۳۵۶ اختصاص دارد به ساعات خاموشی برق در تهران که طبق این برنامه هر محله تهران طبق برنامه تعیین شده هر روز دو ساعت خاموشی خواهد داشت. تیتر مهم دیگر روزنامه به قیمت هفت نوع اتومبیل شورولت، بیوک و کادیلاک ساخت ایران اختصاص دارد که طبق آن قیمت کادیلاک ۳۳۵ هزار و یکصد تومان، بیوک از ۱۰۲ هزار و ۷۳۰ تومان تا ۱۰۸ هزار و ۶۴۰ تومان و شورولت از ۸۲ هزار و ۷۵۰ تومان تا ۹۶ هزار و ۴۸۰ تومان اعلام شده است.

قیمت شورولت، بیوک و کادیلاک ساخت ایران چقدر است؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبر اول روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۵ تیر سال ۱۳۵۶ اختصاص دارد به ساعات خاموشی برق در تهران که طبق این برنامه هر محله تهران طبق برنامه تعیین شده هر روز دو ساعت خاموشی خواهد داشت.

تیتر مهم دیگر روزنامه به قیمت هفت نوع اتومبیل شورولت، بیوک و کادیلاک ساخت ایران اختصاص دارد که طبق آن قیمت کادیلاک ۳۳۵ هزار و یکصد تومان، بیوک از ۱۰۲ هزار و ۷۳۰ تومان تا ۱۰۸ هزار و ۶۴۰ تومان و شورولت از ۸۲ هزار و ۷۵۰ تومان تا ۹۶ هزار و ۴۸۰ تومان اعلام شده است.

تغییرات در مقررات صدور پروانه ساختمان خبر دیگر این روزنامه است و اینکه از هفته آینده تاکسی ها فقط در ایستگاه‌ها مسافر سوار می کنند و شرایط واگذاری ۱۰۰۰ تاکسی جدید در تهران هم اعلام شده است.

IMG_20240625_104451_535

اما خبر و عکس داغ امروز روزنامه اختصاص دارد به آخرین اخبار دوقلوهای بهم چسبیده که اولین عکس از معاینات آنها در این صفحه روزنامه منتشر شده است که گویا لاله و لادن عمل بسیار دشواری را پیش رو دارند‌. با هم متن کامل این خبر را پس از ۴۷ سال، مروری دوباره داریم.

بن - ستاد خبری:

نتایج آزمایشاتی که از لاله و لادن دوقلوهای بهم چسبیده ایرانی انجام گرفته در یک جلسه پزشکی مرکب از چند پروفسور عالی مقام آلمانی به رهبری روت گین و پزشک ایرانی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت و چنانچه آزمایش‌ها رضایت بخش باشد بلافاصله اکیپ اعزامی مجله جوانان جلسه تشکیل خواهد داد و در مورد انجام عمل جراحی یا تعویق آن تصمیم خواهند گرفت.

امروز دکتر رحمت الله صفائیان پزشک ایرانی و نماینده  مجله جوانان گزارش‌های بعضی مطبوعات و خبرگزاری ها که حتی تاریخ عمل جراحی را هم تعیین و مخابره کرده اند تکذیب کرد و گفت هنوز مطلقا تاریخ عمل جراحی دوقلوها معلوم نیست چون پس از آنکه ما در جلسه مشورتی امکان جداسازی را بررسی کردیم یک جلسه مشاوره نیز بوسیله گروه ایرانی مرکب از نمایندگان مجله جوانان و نماینده برنامه حمایت از خانواده های بی سرپرست که سرپرست قانونی دوقلوها هستند داریم و همچنین با مجله جوانان در تهران مشاوره تلفنی خواهیم داشت و پس از آن تصمیم موافق یا مخالف خود را برای انجام عمل جداسازی اعلام خواهیم کرد.

▪️سینوس مغزی مشترک:

دکتر صفائیان برای نخستین بار فاش کرد که در آزمایش آنژیوگرافی معلوم شد که متاسفانه دوقلوها سینوس مغزی مشترکی دارند و این بر دشواری عمل جراحی خواهد افزود. ولی ما منتظر آزمایش توموگرافی هستیم که روز پنجشنبه انجام خواهد شد و مقدار زیادی ما را در اتخاذ هر گونه تصمیمی کمک خواهد کرد.

IMG_20240625_104451_509

ضمنا مجله جوانان درباره خبر بعضی مطبوعات دائر بر اینکه اعزام دوقلوها به خرج دولت و مجله جوانان بوده توضیح داد که دولت مطلقا در این کار دخالت ندارد و کلیه اقدامات مربوط به اعزام، تجهیز و آماده کردن پروفسورهای آلمانی برای عمل جداسازی و کلیه مخارج بوسیله مجله جوانان صورت گرفته و سرپرستی دوقلوها نیز در اختیار برنامه حمایت از خانواده های بی سرپرست است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر