کد خبر: 189715
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از کسالت قلبی آیت‌الله خامنه‌ای به علت قطع مصرف مُسکن

هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در خاطرات روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۷۷، کسالت قلبی آیت‌آلله خامنه‌ای به علت قطع مسکن را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از کسالت قلبی آیت‌الله خامنه‌ای به علت قطع مصرف مُسکن

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در خاطرات روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۷۷، کسالت قلبی آیت‌آلله خامنه‌ای به علت قطع مسکن را روایت کرده است.

آقای عبدالله نظری از علمای مازندران آمد از اوضاع کشور اظهار نگرانی شدید نمود و انتقاداتی از دفتر رهبری و وضع دادگاه‌ها و رفتار با بعضی از ائمه جمعه نمود و دخالت در انتخابات داشت. از من خواست که برای اصلاح دفتر و نیز حمایت از دولت کمک کنم. در ملاقات‌های گذشته بیشتر برای امور منطقه درخواست داشت. 

آقای سیدمهدی یثربی امام جمعه کاشان آمد ایشان هم از من خواست دخالت کنم و جلوی خطرناک شدن اوضاع را بگیرم. و استناد به گفته خودم که قبلا گفته بودم هر وقت به من نیاز بود بر می‌گردم. گفت امروز مجلس بوده و جمعی از نمایندگان تاکید داشته‌اند که اصلاح امور فقط کار من است. نمونه‌هایی از مشکلات اقتصادی و رکود و بی‌تصمیمی دولت را مثال زد و خواست از خواهرزاده‌شان آقای حسین‌ محلوجی حمایت کنم که اذیتش نکنند. 

دکتر علیرضا مرندی پزشک معتمد رهبری آمد وضع حال آیت‌الله خامنه‌ای را گفت که همان کسالت قلبی است و ضعف را معلول قطع استفاده از مسکن نیرومندی می‌داند که به خاطر درد دست استفاده می‌کرده‌اند از من خواست برای کم کردن مسئولیت‌ها و بار سنگین کارهای ایشان و نیز اصلاح دفتر ایشان دخالت کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر