کد خبر: 189632
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از استیضاح عبدالله نوری و محاکمه شهردار تهران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در خاطرات روز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۷۷، ماجرای استیضاح عبدالله نوری و محاکمه شهردار تهران را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از استیضاح عبدالله نوری و محاکمه شهردار تهران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۶ سال پیش در خاطرات روز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۷۷، ماجرای  استیضاح عبدالله نوری و محاکمه شهردار تهران را روایت کرده است.

بعد از نماز برای کوهنوردی به گلابدره رفتیم سعید لاهوتی عصایم را برده چون پایش زیر ماشین آسیب دیده بود. عصای دیگری برداشتم که خوب نبود زودتر از روزهای دیگر خسته شدم از نیمه راه برگشتیم چون تعطیل است به افراد زیادی در کوه برخورد می‌کردیم. تا شب در خانه برای خطبه‌ها و تاریخ تشیع در ایران و تکمیل کلید قرآن مطالعه می‌کردم.

همسر مرحوم ربانی املشی از قم تلفنی از دادگاه ویژه روحانیت قم به خاطر جلوگیری از برگزاری مراسم سالگرد شوهرش به خاطر همسایگی با خانه آیت‌الله منتظری به دلیل امکان بروز شلوغی مثل چند روز گذشته شکایت کرد.

در گزارش‌های داخلی و خارجی مساله استیضاح آقای عبدالله نوری وزیر کشور و محاکمه شهردار تهران مورد توجه است. خارجی‌ها و طرفداران رییس جمهوری در داخل آن را کودتای خزنده جناح محافظه کار علیه دولت معرفی می‌کنند به خصوص با توجه به حملات تندی که بعد از مراسم دوم خرداد در دانشگاه از سوی محافل مذهبی و حوزه و تریبون‌های نماز جمعه علیه آن‌ها صورت گرفت و هنوز هم ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر