کد خبر: 189507
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از بدبینی آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به مجلس ششم

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۴ سال پیش در خاطرات روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۷۹؛ بدبینی آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به مجلس ششم را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از بدبینی آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به مجلس ششم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۴ سال پیش در خاطرات روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۷۹، بدبینی آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به مجلس ششم را روایت کرده است.

دکتر حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی آمد درباره اوضاع آینده سوریه بحث کردیم احتمال عدم ثبات و تغییر عمده در مسائل اسرائیل جدی است‌‌. گفت بخاطر اینکه بعضی از مصوبات شورایعالی امنیت ملی را رهبری تایید نمی کنند منجمله مصوبه مربوط آمریکا و اهل سنت، با پیشنهاد وزارت امور خارجه دولت تصمیم‌ گرفته است بخشی از موضوعاتی که در شورایعالی امنیت ملی تصویب شده در کمیسیونی از دولت با استفاده از اصل ۱۳۷ بررسی و تصویب کند. گفتم رهبری مطلع هستند و اهمیتی به آن نمی دهند.

ظهر عفت برای دیدن مراسم خاکسپاری حافظ اسد از ماهواره به دفترم آمد نظم خوبی داشت ولی حضور روسای کشورها کم بود. بیشتر در سطح وزیر و پایین تر شرکت کرده بودند. از ایران رئیس جمهور رفته است. 

عصر آقایان اسدالله بادامچیان، احمد توکلی و محمدنبی حبیبی آمدند. آقای توکلی گفت با رهبری ملاقات داشته که ایشان بعد از دیدن انتخابات هیات رئیسه دائمی به مجلس ششم بدبین شده اند.

روی تلکس خبری ایرنا اختصاصی آمد که بعضی نمایندگان مجلس گفته اند از طرف مقامات بالاتر در مجلس به نمایندگان اخطار شده که اقدام به تغییر قانون مطبوعات نکنند اگر درست باشد لابد رهبری گفته اند. قرار بود فردا طرح دو فوریتی با امضای ۱۰۰ نماینده مطرح شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر