کد خبر: 189127
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از حمله ائمه جمعه به سیاست‌های فرهنگی دولت خاتمی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۷۸؛ انتقادات ائمه جمعه نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت وقت را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از حمله ائمه جمعه به سیاست‌های فرهنگی دولت خاتمی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۷۸؛ انتقادات ائمه جمعه نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت وقت را روایت کرده است.

تمام وقت در اقامتگاه رامسر بودیم با استراحت و قدم‌ زدن در ساحل و مطالعه. خبرها را از کامپیوتر قابل حمل (لپ تاپ) دیدم. بسیاری از ائمه جمعه به سیاست‌های فرهنگی دولت حمله کرده‌اند و از سوءاستفاده از شعار آزادی برای حمله به مقدسات اسلام و انقلاب انتقاد کرده‌اند. آقای محمد یزدی در نماز جمعه تهران محاکمه متهمان یهودی را مطرح و گفته محاکمه می‌شوند و به جزای عملشان می‌رسند. نمازگزاران شعار اعدام جاسوسان داده‌اند. رسانه‌های خبری خارج شانتاژ زیادی روی آن‌ها به راه انداخته‌اند. به نظر می‌رسد تبدیل به مشکلی در روابط خارجی‌مان شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: عصر در دریا شنا کردم گشتی بین درخت‌های پرتقال و لیمو زدم دانه‌های پرتقال از گل درآمده و به اندازه نخود رسیده بار خوبی دارند. دیشب رعد و برق زیادی داشتیم ولی بدون بارندگی و هوا مساعد و معقول است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر