کد خبر: 188514
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۵۶؛

۱۲۰ هزار دست لباس خارجی وارد می‌شود

تیتر اول روزنامه ۳۲ صفحه ای اطلاعات روز دوشنبه ۱۶ خرداد سال ۱۳۵۶ به تیتری با عنوان - ۱۲۰ هزار دست لباس خارجی وارد میشود- در زیر لوگوی روزنامه به چشم می آید که متن این خبر که در صفحه سوم‌ روزنامه چاپ شده، به شرح زیر می باشد؛ وزارت بازرگانی اجازه داد ۱۲۰ هزار دست پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه وارد شود. موافقت با واردات پوشاک بمنظور جلوگیری از کمبود البسه انجام شده است. این اجازه را نیز گروهی کسب کرده اند که در این رشته فعالیت تولیدی دارند‌. از جمله این گروه چند تولید کننده بزرگ‌ پوشاک هستند که البسه را در کارخانجات و بصورت تولید انبوه می دوزند‌.

۱۲۰ هزار دست لباس خارجی وارد می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ تیتر اول روزنامه ۳۲ صفحه ای اطلاعات روز دوشنبه ۱۶ خرداد سال ۱۳۵۶ به آخرین نتایج انتخابات پارلمانی در کشور همسایه ما - ترکیه- اختصاص دارد که جناح چپ به رهبری بولنت اجویت اکثریت را بدست آورده است. سلیمان دمیرل رهبر جناح مقابل هم گفته است که با روی کار آمدن جناح چپ، کمونیستها به ارزش‌های اسلامی لطمه می زنند.

اعلام قیمت جدید ۷ نوع اتومبیل خارجی، تیتر مهم دیگر اطلاعات امروز است و اینکه مدیر و صاحب امتیاز دبیرستان مدائن تهران بازداشت شدند و صد هزار تومان پول فروش سوالهای امتحانی پس داده شد.

عکس یک روزنامه هم اختصاص دارد به افتادن یک تریلی روی اتومبیل پیکان که ۷ کشته داده است.

IMG_20240605_065521_474

اما تیتری با عنوان - ۱۲۰ هزار دست لباس خارجی وارد میشود- در زیر لوگوی روزنامه به چشم می آید که متن این خبر که در صفحه سوم‌ روزنامه چاپ شده، به شرح زیر می باشد؛

وزارت بازرگانی اجازه داد ۱۲۰ هزار دست پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه وارد شود. موافقت با واردات پوشاک بمنظور جلوگیری از کمبود البسه انجام شده است. این اجازه را نیز گروهی کسب کرده اند که در این رشته فعالیت تولیدی دارند‌. از جمله این گروه چند تولید کننده بزرگ‌ پوشاک هستند که البسه را در کارخانجات و بصورت تولید انبوه می دوزند‌.

فروشگاه‌های زنجیره ای کوروش یکی از این تولید کنندگانی است که کارخانجات جامکو قسمت اعظم پوشاک آنرا در داخل تولید می کنند‌.

این شرکت بلافاصله پس از دریافت اجازه وارادت، اقدام‌ به سفارش تعداد زیادی پوشاک مردانه از قبیل کت و شلوار و لباس زنانه و بچگانه به کارخانجات تولید کننده مشهور جهان داده که قسمتی از این سفارشات ظرف یکی دو هفته گذشته وارد و به مردم عرضه شده است.

IMG_20240605_065521_345

کشورهایی که پوشاک دوخته از آنها وارد می‌شود انگلستان و ایتالیا است و همچنین از هنگ کنگ نیز تعدادی لباس و زیر پوش وارد شده است.

پارتی های بعد شامل البسه زمستانی خواهد بود که با توجه به سلیقه مصرف کننده ایرانی طراحی و دوخته شده است.

IMG_20240605_065521_297

قیمت پوشاک وارداتی چون بصورت کلی خریداری شده است نسبت به قیمت تولیدات مشابه داخلی ارزان‌تر است.

قیمت کت و شلوار مردانه حداقل ۶۰۰ تومان و حداکثر ۱۲۰۰ تومان است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر