کد خبر: 188484
A
۲۸ سال پیش در چنین روزی؛

هاشمی رفسنجانی: رئیس قوه قضاییه استمداد کرد از آیت الله خامنه ای بخواهم انصارحزب الله را کنترل کند

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۸ سال پیش خود در چنین روزی سه شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۷۵ خود نوشت:آقای یزدی از من استمداد کردند که از طریق آیت الله خامنه ای خودسری های گروه انصار حزب الله را کنترل کنیم. راجع به آینده کشور و مساله ریاست جمهوری هم صحبت کردیم و نیز ایشان پیشنهاد داشت که من بعد از دوره ریاست جمهوری، مسئولیت اداره قوه قضائیه را بپذیرم که گفتم‌ با روحیه من سازگار نیست.

هاشمی رفسنجانی: رئیس قوه قضاییه استمداد کرد از آیت الله خامنه ای بخواهم انصارحزب الله را کنترل کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۸ سال پیش خود در چنین روزی سه شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۷۵ امروز هم بیشتر به مطالعه و پیاده روی گذشت. بچه‌ها از دریاچه سد لتیان برای شنا و قایق رانی استفاده می کنند‌.

ظهر آقای محمد یزدی رئیس قوه قضائیه با خانواده اش آمدند در محل وزارت نیرو استراحت می کنند. مقدار زیادی درباره مسائل مهم کشور صحبت کردیم فرصت خوبی بود، از اشکالات قوه قضائیه گفتم منجمله از عملکرد افرادی جوان که آمیزه ای از سیاسی کاری دارند که نباید قضا را به سیاست آمیخت. ایشان هم قبول دارند و گویا بخاطر ارتباطاتی که مجموعه حقانی ها با دفتر رهبری و بین خودشان دارند آقای یزدی مشکلاتی را دارند.

آقای یزدی از من استمداد کردند که از طریق آیت الله خامنه ای خودسری های گروه انصار حزب الله را کنترل کنیم.

راجع به آینده کشور و مساله ریاست جمهوری هم صحبت کردیم و نیز ایشان پیشنهاد داشت که من بعد از دوره ریاست جمهوری، مسئولیت اداره قوه قضائیه را بپذیرم که گفتم‌ با روحیه من سازگار نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر