کد خبر: 188420
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از مسافرت به شمال در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد/ در هر دقیقه حدود ۲۰ ماشین به سمت رشت می رفت

آیت الله هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۷۶ نوشت: برای استفاده از سه روز تعطیلی، ساعت ده صبح با اتومبیل عازم رامسر شدیم عفت برای مراسم سالگرد به مرقد امام رفت و بعدا به ما ملحق شد. بچه ها هم با اتوبوس آمدند‌‌‌. مهدی برای کارهای نفت به پاریس و محسن نیز به خارج رفته است. در دو پمپ بنزین برای زدن بنزین توقف کردیم مردم من را شناختند و خیلی گرم ابراز محبت کردند یک نفر جلو آمد و گفت در آمریکا زندگی می کند و امروز که به ایران آمده فوق العاده تحت تاثیر کارهای عمرانی من است.

روایت هاشمی رفسنجانی از مسافرت به شمال در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد/ در هر دقیقه حدود ۲۰ ماشین به سمت رشت می رفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۷۶ نوشت: برای استفاده از سه روز تعطیلی، ساعت ده صبح با اتومبیل عازم رامسر شدیم عفت برای مراسم سالگرد به مرقد امام رفت و بعدا به ما ملحق شد. بچه ها هم با اتوبوس آمدند‌‌‌. مهدی برای کارهای نفت به پاریس و محسن نیز به خارج رفته است. 

در دو پمپ بنزین برای زدن بنزین توقف کردیم مردم من را شناختند و خیلی گرم ابراز محبت کردند یک نفر جلو آمد و گفت در آمریکا زندگی می کند و امروز که به ایران آمده فوق العاده تحت تاثیر کارهای عمرانی من است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۹ سال پیش در چنین روزی نوشت: برای نماز و ناهار در کنار رودخانه سفید رود در نزدیکی لوشان توقف کردیم پیشروها غذا تهیه کرده بودند ماشین های عبوری را شمردیم در هر دقیقه حدود ۲۰ ماشین به طرف رشت و حدود هفت اتومبیل از شمال به سوی مرکز می رفت.

ساعت پنج بعدازظهر وارد استراحتگاه رامسر شدیم امروز باران خوبی باریده است تا شب به قدم زدن و استراحت و مطالعه نتایج مطالعات جهاد سازندگی درباره طرح آبراه خزر - خلیج فارس گذشت‌. بچه ها تاخیر داشتند کمی ناراحت بودیم معلوم شد ماشین شان خراب شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر