کد خبر: 187963
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

گفت و گوی هاشمی رفسنجانی با ۵ بازجوی قتل های زنجیره ای

آیهاشمی رفسنجانی ۲۴ سال پیش در خاطرات روز سه‌شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۷۹، ترجیح طلاب نسبت به کار در ارگان‌های دولتی تا مساجد روستاها را روایت کرده است. هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از خاطرات خود به حضور بازجویان قتل های زنجیره ای و بیکار شدن آنها اختصاص دارد

گفت و گوی هاشمی رفسنجانی با ۵ بازجوی قتل های زنجیره ای

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۴ سال پیش در خاطرات روز سه‌شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۷۹، ترجیح طلاب نسبت به کار در ارگان‌های دولتی تا مساجد روستاها را روایت کرده است. 

آقای قرائتی و همراهان آمدند برای اصلاح وضع مساجد کشور فعالیت دارند از عدم توجه مدیران حوزه و طلاب به امامت جماعت مساجد انتقاد داشت و گفت نزدیک ۳۰ هزار مسجد در کشور فاقد امام جماعت است و طلاب، کار در ارگان‌های دولتی را بر امامت مساجد روستاها ترجیح می‌دهند. 

آقای روح الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی آمد از اوضاع سیاسی فیزیکی کشور اظهار ناراحتی کرد از بی‌برنامگی رهبری و به من هم انتقاد دارد و از سوء استفاده چپ از مساله قتل‌های زنجیره‌ای.

عصر آقایان ربانی، باقری، جوادی، نیکان و قادری بازجوهای عزل شده پرونده قتل‌های زنجیره‌ای برای توجیه عمل خودشان آمدند مدعی‌اند مسائل اصلی پرونده که در مورد جاسوسی و کارهای خلاف اخلاق آن‌ها اعتراف گرفته‌اند، درست است و شکنجه را آن طور که آن‌ها گفته‌اند قبول ندارند. و از بدنام شدن خودشان ناراحت‌اند. می‌گویند آقای علی یونسی وزیر اطلاعات و مدیران وزارت مانع ادامه کارشان شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر