کد خبر: 187680
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از توصیه آیت الله خامنه ای برای ریاست ناطق نوری بر مجلس

هاشمی رفسنجانی، ۲۷ سال پیش در چنین روزی، ۷ خرداد ۱۳۷۶ نوشت: شب آقایان عطاءالله مهاجرانی و حسین‌مرعشی آمدند و گفتند از دفتر رهبری به آنها هم گفته اند که ترجیح دارد آقای ناطق نوری در ریاست مجلس بماند من هم تایید کردم و قرار شد بروند و بر سر هیات رئیسه بر این اساس توافق کنند.

روایت هاشمی رفسنجانی از توصیه آیت الله خامنه ای برای ریاست ناطق نوری بر مجلس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، ۲۷ سال پیش در چنین روزی چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۷۶ در خاطرات خود نوشت: برای چکاپ به بیمارستان قلب رفتم متخصص های بخش های مختلف جمع بودند ابتدا عکسهای زیاد برداشتند و سپس گوش و چشم و حلق و بینی و مهره های گردن و مفاصل و فشار خون و قلب را معاینه کردند و سونوگرافی کامل از سینه نمودند بی هوش کردند و روده ها را معاینه کردند. نزدیک ظهر به خانه برگشتم. عفت و فاطی هم بیمارستان آمدند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: عصر آیت الله خامنه ای تلفن کردند و احوالپرسی نمودند خبر بی هوشی من ایشان‌را نگران کرده بود. سپس وحید یکی از کارکنان دفترشان آمد و پیامی آورد. 

شب آقایان عطاءالله مهاجرانی و حسین‌مرعشی آمدند و گفتند از دفتر رهبری به آنها هم گفته اند که ترجیح دارد آقای ناطق نوری در ریاست مجلس بماند من هم تایید کردم و قرار شد بروند و بر سر هیات رئیسه بر این اساس توافق کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر