کد خبر: 187554
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از پخش و نشر مطالب کذب توسط روزنامه جوان از صحبت‌هایش

هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۷۸، انتشار مطالب اشتباه و کذب توسط روزنامه جوان درباره گفته‌هایش و اعتراضش به این اتفاق را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از پخش و نشر مطالب کذب توسط روزنامه جوان از صحبت‌هایش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۷۸، انتشار مطالب اشتباه و کذب توسط روزنامه جوان درباره گفته‌هایش و اعتراضش به این اتفاق را روایت کرده است. 

ساعت ۱۱ به دفتر کوشک رفتم رسانه‌ها و بولتن‌ها را دیدم و کارها را انجام دادم چند روزی است سرماخوردگی و تب خفیف دارم و با استفاده از حمام بخار و استخر حالم بهتر است. به دفترم گفتم که جواب تند تکذیبی برای روزنامه جوان بفرستند که بر خلاف شرع و عرف به نقل از افراد نامشخص مطالبی از من نقل کرده که بخشی از آن باعث رنجش جناح چپ شده است. گر چه از فائزه و کرباسچی هم در آن دفاع شده است. گویا بخشی از مذاکراتی که اخیرا با سران جناح راست درباره اوضاع کشور و راه علاج داشته‌ام به صورت گزینشی آورده‌اند که نوعی سخن‌چینی و سوءاستفاده جناحی و خلاف امانت است. در گذشته هم خبر دروغ نوشته بودند که لازم دیدم با نامه‌ای اعتراض شود.

فاطی آمد و متن خاطرات سال ۱۳۶۱ من را برای آماده‌سازی گرفت البته با نظارت محسن توسط دفتر نشر معارف انقلاب انتشار می‌یابد. مشهدی رجب کارهای باغچه خانه را انجام می‌دهد بر اثر پیری، ۷۹ سال، کارش مشکل شده و باید کمکی برایش بگیرم. آقا جلال صورت هزینه تعمیر استخر را آورد یک میلیون و صد هزار تومان شده.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر