کد خبر: 176853
A
۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از حرف های ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی بر ضد ولایت فقیه

هاشمی رفسنجانی، جمعه، ۵ بهمن ۱۳۷۵ نوشت: آقای علی محمد بشارتی وزیر کشور تلفنی گفت در جلسه بزرگداشت سالگرد مهندس مهدی بازرگان، دکتر ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی بر ضد ولایت فقیه حرف زده و جمعی از حزب اللهی ها که حضور داشتند جلسه را به هم‌ زده اند و بازداشت شده و تحویل دژبان شده اند.

روایت هاشمی رفسنجانی از حرف های ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی بر ضد ولایت فقیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، جمعه، ۵ بهمن ۱۳۷۵ نوشت: در منزل بودم بیشتر وقت به اصلاح پیش نویس شرح حالم - کتاب دوران مبارزه - گذشت.

آقای مهدی کروبی دبیر مجمع روحانیون‌ مبارز تلفنی گفت تصمیم‌ گرفته اند که آقای سیدمحمد خاتمی، خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کند و از من خواست که کمک کنم تا آن شیوه های فشار و بهتان و استفاده از سپاه و صداوسیما که در انتخابات مجلس پنجم پیش آمد تکرار نشود و در مورد حزب کارگزاران‌ سازندگی هم در صورت مشورت کردن آنها کمک کنم‌.

آقای علی محمد بشارتی وزیر کشور تلفنی گفت در جلسه بزرگداشت سالگرد مهندس مهدی بازرگان، دکتر ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی بر ضد ولایت فقیه حرف زده و جمعی از حزب اللهی ها  که حضور داشتند جلسه را به هم‌ زده اند و بازداشت شده و تحویل دژبان شده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر