کد خبر: 176778
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از ناراحتی ابراهیم رئیسی از عدم‌ تحمل انتقاد در دولت خاتمی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۷۸ نوشت: آقایان رحیم صفوی و محمدباقر ذوالقدر فرمانده جانشین سپاه آمدند از حضور من در انتخابات و از خطبه های جمعه اخیر تشکر کردند و گزارشی از افکار سنجی کشور در مورد نامزدان دادند که پیش بینی شده مجلس آینده از سه گروه چپ و راست و میانه بطور مساوی خواهد بود.

روایت هاشمی رفسنجانی از ناراحتی ابراهیم رئیسی از عدم‌ تحمل انتقاد در دولت  خاتمی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۷۸ نوشت: آقایان رحیم صفوی و محمدباقر ذوالقدر فرمانده جانشین سپاه آمدند از حضور من در انتخابات و از خطبه های جمعه اخیر تشکر کردند و گزارشی از افکار سنجی کشور در مورد نامزدان دادند که پیش بینی شده مجلس آینده از سه گروه چپ و راست و میانه بطور مساوی خواهد بود.

آقای محمدرضا رحیمی استاندار سابق کردستان آمد از قوه‌قضاییه گله داشت که حقوقش را قطع کرده و خواست در مجمع تشخیص مصلحت نظام کار کند. 

آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس سازمان بازرسی کل کشور آمد از خطبه های جمعه و حضورم در انتخابات قدردانی کرد و برای عضویت در جامعه روحانیت مبارز مشورت کرد و از عدم‌ تحمل انتقاد در دولت و طرفداران آقای خاتمی رئیس جمهور علیرغم ادعای آزادی و چند صدایی انتقاد نمود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر