کد خبر: 175660
A

روایت هاشمی رفسنجانی از اظهارات غرضی علیه شهید رجایی/ غرضی: اگر مرحوم‌ رجایی نخست وزیر نشده بود جنگ علیه ایران شروع نمی‌شد

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود نقل قولی ذکر کرد: اگر مرحوم‌ رجایی نخست وزیر نشده بود جنگ علیه ایران شروع نمی‌شد.

روایت هاشمی رفسنجانی از اظهارات غرضی علیه شهید رجایی/ غرضی: اگر مرحوم‌ رجایی نخست وزیر نشده بود جنگ علیه ایران شروع نمی‌شد

به گزارش سایت دیده بان ایران، هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود و در روز یکشنبه، ۲۴ دی ۱۳۷۴ نوشت: آقای عثمان مفتیج سفیر کرواسی برای خداحافظی آمد مرد خوبی است گفت مسلمان است و در سارایوو بدنیا آمده و مادرش از خانواده های با اصالت ایرانی هستند. از بختیاری هایی که اکنون هم " بختیاری جیج" نامیده می‌شوند که - جیج - به جای کلمه - زاده - است.

آقای غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن آمد. از یک بعدی بودن انتخابات مجلس پنجم در تهران و عواقب یک بعدی شدن نظام که باعث انزوای نیروهای لایق خواهد شد و انزوای بین المللی را تشدید می کند اظهار نگرانی کرد و گفت، اگر مرحوم‌ رجایی نخست وزیر نشده بود جنگ علیه ایران شروع نمی‌شد. برای فعال شدن طرح تلفن سیار - موبایل - استمداد نمود. 

ستاد تنظیم بازار جلسه داشت گزارش صادرات غیرنفتی را دادند که امسال نسبت به سال قبل حدود ۲۴ درصد افت دارد. عصر هم جلسه هیات دولت داشتیم عیدی کل کارکنان دولت را بصورت مساوی ۳۲ هزار تومان تعیین کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر