کد خبر: 173691
A

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی فرانسه بابت حضور نیروهای اطلاعات در سفارت ایران در این کشور

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۵ دی ۱۳۷۵ نگرانی فرانسه از حضور نیروهای اطلاعات در سفارت ایران در این کشور را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی فرانسه بابت حضور نیروهای اطلاعات در سفارت ایران در این کشور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۵ دی ۱۳۷۵ نگرانی فرانسه از حضور نیروهای اطلاعات در سفارت ایران در این کشور را روایت کرده است.

آقای حمیدرضا آصفی سفیرمان در پاریس آمد از پیشرفت همکاری‌ها و تصمیم فرانسه برای دوستی با ایران و همکاری بیشتر در طرح گاز پارس جنوبی و تضاد فرانسه با آمریکا گفت و احتمال اینکه مریم قجر ( رجوی) را اخراج کرده باشند. از حضور نیروهای اطلاعات در سفارت که فرانسه خواهان رفتن آنهاست اظهار نگرانی کرد. 

آقای امیر خیری سفیر ایران در مقر اروپایی سازمان ملل در وین آمد گفت سازمان ملل آماده است در مرزهای شرقی ایران برای جلوگیری از نفوذ قاچاقچیان مواد مخدر سرمایه گذاری کند ولی اختلاف ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی مانع است گفتم‌ حل میکنم. 

پسر آقای عبدالله جوادی آملی آمد کمک خواست برای انتشار آثار پدرش که مرکز تحقیقات اسراء آنرا به عهده دارد از آثار ایشان توضیح داد و اظهار تمایل خود و پدرش را برای ادامه کار من مطرح کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر