کد خبر: 173195
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نظر رهبری درباره مذاکرات اعراب و اسرائیل

هاشمی رفسنجانی در خاطرات یکشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۷۶ نوشت: .. عصر دکتر علی لاریجانی رئیس سازمان صداوسیما آمد از ضعف دولت جدید و عدم تسلط خاتمی بر امور اقتصادی و فنی و کم شدن اعتبارات سال‌جاری و سال آتی و نیز از وضعی که در مورد ولی فقیه پیش آمده و مشکل انتخابات‌های آینده با توجه به افکار عمومی اظهار نگرانی کرد.

روایت هاشمی رفسنجانی از نظر رهبری درباره مذاکرات اعراب و اسرائیل

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات یکشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۷۶ نوشت: .. عصر دکتر علی لاریجانی رئیس سازمان صداوسیما آمد از ضعف دولت جدید و عدم تسلط خاتمی بر امور اقتصادی و فنی و کم شدن اعتبارات سال‌جاری و سال آتی و نیز از وضعی که در مورد ولی فقیه پیش آمده و مشکل انتخابات‌های آینده با توجه به افکار عمومی اظهار نگرانی کرد. از من خواست که برای نجات انقلاب و ولایت در آینده اقدامی بکنم‌...

شب میهمان آیت الله خامنه ای بودم درباره مساله زندانی شدن دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی، عفو عمومی، عکس العمل آمریکایی ها در مقابل مصاحبه آقای خاتمی، روابط با مصر، روحانیت و... صحبت کردیم. ایشان موافق آوردن روحانیت در سیاست های کلی نیستند‌. در مورد بازداشت دکتر ابراهیم یزدی نفیا و اثباتا دخالتی نخواهند کرد. در مورد مصر در صورت محکوم کردن کمپ دیوید (قرارداد صلح مصر و اسرائیل) توسط خودشان با برقراری روابط موافقند. با فیلم سینمایی آدم برفی هم موافقند مثل خود من!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر