کد خبر: 172710
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۸

تجلیل جنبش انقلابی جاما از اعدام انقلابی میر اشرافی

صفحه نخست روزنامه بامداد امروز در روز دوشنبه ۲۶ آذر سال ۱۳۵۸ را مشاهده می نمایید. صادق قطب زاده وزیر خارجه رئوس سیاست خارجی ایران‌ را در یک گفتگوی اختصاصی با این روزنامه اعلام داشته که تیتر یک آن شده است. وی گفته است که سیاست خارجی ایران یک‌ گام فراتر از موازنه منفی خواهد بود و اینکه ما با محاکمه شاه می‌خواهیم فساد حاکم بر دستگاه آمریکا را برملا کنیم.

تجلیل جنبش انقلابی جاما از اعدام انقلابی میر اشرافی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه بامداد امروز در روز دوشنبه ۲۶ آذر سال ۱۳۵۸ را مشاهده می نمایید. صادق قطب زاده وزیر خارجه رئوس سیاست خارجی ایران‌ را در یک گفتگوی اختصاصی با این روزنامه اعلام داشته که تیتر یک آن شده است. وی گفته است که سیاست خارجی ایران یک‌ گام فراتر از موازنه منفی خواهد بود و اینکه ما با محاکمه شاه می‌خواهیم فساد حاکم بر دستگاه آمریکا را برملا کنیم.

شورای انقلاب هم از مردم درخواست داشته اند که تا قطع کامل سلطه بیگانه و استرداد شاه مخلوع ایستادگی کنند و خواستار استرداد شاه مخلوع از پاناما شده و اینکه شاه مخلوع به هر جا فرار کند همچنان تحت تعقیب ملت ایران خواهد بود. شورای انقلاب همچنین روزهای ۵ بهمن و ۲۶ بهمن را برای انتخابات‌های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تعیین کردند.

امام خمینی هم در دیدار با پاسداران حمله شدیدی به کارتر داشته و گفته اند کارتر می‌داند اگر این شخص را تحویل دهد مشتش باز می‌شود. ایشان‌ همچنین گفته اند من در خمین که بودم سنگربندی میکردیم و ۱۷ ساله بودم تفنگ داشتم. و اینکه شعاع این انقلاب اسلامی همه جای دنیا را گرفته است.

و در آخر اینکه علی اکبر معین فر وزیر  نفت اعلام داشته که از سال نو مسیحی قراردادهای تازه فروش نفت با شرکت‌های نفتی غیرآمریکایی بسته می‌شود.

اما تجلیل جنبش انقلابی جاما از اعدام‌ انقلابی میر اشرافی سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست که متن‌ این خبر به شرح زیر می باشد؛

جنبش انقلابی مردم مسلمان ایران - جاما - در پیامی که دیروز برای دادستان انقلاب اصفهان فرستاد از اقدام این دادستانی در اعدام مهدی میر اشرافی تجلیل کرد. در این اعلامیه آمده است؛

IMG_20231217_110811_510

سلام و تهنیت به دادگاه اصفهان. هفته گذشته مهندس میر اشرافی یکی از کثیف ترین و پلیدترین مهره های رژیم فاسد پهلوی به جزای انقلابی رسید. میر اشرافی در اعمال ننگین شاه و حکومت‌های جبار دوران شاهنشاهی مستقیما شریک بود و به اقدامات خود افتخار نیز می کرد.

میر اشرافی در ایجاد آشوب و بلوا و کودتای منحوس که منجر روی کارآمدن زاهدی و سقوط مصدق و بازگشت شاه فراری شد مستقیما و فعالانه شرکت داشت و اولین فردی بود که بعد از تسخیر رادیو عربده سر داد و اوباش و اراذل را در شهرستان‌ها به شورش علیه حکومت قانونی مصدق دعوت کرد.

IMG_20231217_110811_201

میر اشرافی از برکت خیانت‌های خود سالها به مال و جان و ناموس مردم زیر دست خود بخصوص کارگران کارخانجات پشم‌باف و تاج دست درازی کرد و همیشه از جانب شاه و ساواک حمایت می شد میر اشرافی حتی در سال گذشته در تجهیز چماقداران و طرفداران قانون اساسی برای حمایت از شاه و بختیار در تهران دست داشت.

ما به رئیس و اعضای دادگاه انقلاب اصفهان درود می فرستیم که با وجود فشارها و تهدیدات، قضاوت بر حق نمودند و زیر بار تهدید و ارعاب نرفتند و امیدواریم که کسان دیگری که در ایجاد کودتای بیست و هشت مرداد و تثبیت و تقویت حکومت شاه خائن دست داشتند مانند شمس قنات آبادی و همه آنهایی که اینک جرئت یافته و کلا مخالف ساز کرده اند هر چه زودتر به مجازات برسند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر