کد خبر: 171069
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۹ آذر ۱۳۵۹؛

فروشندگان کوپن های غیرمجاز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

صفحه نخست روزنامه انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۹ آذر سال ۱۳۵۹ را مشاهده می کنید که به قیمت ۱۵ ریال منتشر شده است. تیتر یک روزنامه اختصاص دارد به فلج شدن نیروی دریایی عراق در طولانی ترین جنگ دریایی ۳۰ ساله اخیر توسط دلاورمردان نیروی دریایی ارتش که در این نبرد تعداد ناوچه های غرق شده دشمن به ۱۱ فروند رسیده و پرچم ایران بر فراز بزرگترین اسکله نفتی عراق به اهتزاز درآمد

فروشندگان کوپن های غیرمجاز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۹ آذر سال ۱۳۵۹ را مشاهده می کنید که به قیمت ۱۵ ریال منتشر شده است. تیتر یک روزنامه اختصاص دارد به فلج شدن نیروی دریایی عراق در طولانی ترین جنگ دریایی ۳۰ ساله اخیر توسط دلاورمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که در این نبرد تعداد ناوچه های غرق شده دشمن به ۱۱ فروند رسیده و پرچم ایران بر فراز بزرگترین اسکله نفتی عراق به اهتزاز درآمد. این روزنامه همچنین از سخنرانی آیت الله لاهوتی و دکتر احمد سلامتیان در اجتماع پرشور مردم مشهد خبر داده که معدودی قصد داشتند این اجتماع را به آشوب بکشانند. آیت الله لاهوتی در این سخنرانی گفته اند پس از امام اگر کسی باشد که بتواند انقلاب را به پیروزی برساند فقط بنی صدر است. استاد شیخ علی تهرانی هم گفته است از خط امام برای ترویج یک عده ای و کوبیدن دیگران خیلی سوءاستفاده شده است.

IMG_20231130_071213_163

روزنامه را ورق زده به صفحه دوم‌ می رویم به اطلاعیه دادگاه تخلفات جرائم زمان جنگ بر می خوریم که خطاب به فروشندگان کوپنهای غیر مجاز بنزین صادر شده است. متن‌ این اطلاعیه را در ادامه‌ ملاحظه میفرمایید؛

اطلاعیه شماره ۲ دادگاه تخلفات و جرائم زمان جنگ دیروز به شرح زیر صادر شد؛

بسمه تعالی

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با گسترش جهانی خود امت قهرمان ایران را بر آن داشت تا با مبارزه پیگیر با استکبار جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و نوکر حلقه به گوشش صدام تکریتی مقابله کنند. که در این مقابله امت همیشه رزمنده ما با روحیه ای سرشار از عشق به انقلاب و دفاع از وطن اسلامی پذیرای مشکلات این نبرد مقدس هستند. لذا مقامات مسئول در زمینه های مختلف طرحهایی به منظور رفع نیازهای ملت قهرمان به مقامات اجرایی ارائه داده اند که از جمله استفاده روزانه دارندگان تاکسی از کوپن ۳۰ لیتری با قیمت مناسب است. ولی اخیرا مشاهده شده که عده ای اقدام به فروش و استفاده از کوپن تاکسی که برای رفع نیازهای حمل و نقل شهروندان عزیز تحویل آنها شده می کنند.

IMG_20231130_071213_474

لذا بدینوسیله به کلیه دارندگان تاکسی و سایر وسائط نقلیه که از طریق دستورالعمل اعلام شده بنزین مورد نیاز برای خودرو خود دریافت می‌دارند ابلاغ می‌شود فروش کوپن به هر شکل غیرمجاز می باشد و در صورت مشاهده تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

دادگاه تخلفات و جرائم زمان جنگ

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر