کد خبر: 167513
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت با رهبری درباره مرجعیت پس از آیت الله اراکی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود یکشنبه ۱ آبان ۱۳۷۳ خود از گفت و گوی خود با آیت الله خامنه ای درباره احتمال فوت آیت الله اراکی گفت و گو کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت با رهبری درباره مرجعیت پس از آیت الله اراکی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود یکشنبه ۱ آبان ۱۳۷۳ نوشت: دیشب باران خوبی باریده است در روزهای اخیر سیل‌های مخرب در شمال و جاهای دیگر داشتیم...

ستاد تنظیم بازار برای تصویب آیین نامه های تعزیرات و تعیین اقلام مرحله اول کنترل قیمت‌ها جلسه داشت. شب میهمان آیت الله خامنه ای بودم درباره حال آیت الله محمدعلی اراکی که در بیمارستان قلب بستری است و احتمال فوت شان زیاد است صحبت کردیم. مساله مرجعیت بعد از ایشان و لزوم تقویت قم در مقابل نجف و راههای وصول به این هدف موضوع گفت وگوی ما بود. درباره موقعیت مبارزه با گرانفروشی و موذی گری بعضی ها با طرح مسائل انحرافی، برای کمرنگ کردن توفیقات که قرار شد ایشان‌ هم تذکر بدهند. از نتایج سفر من اظهار رضایت شد و راجع به جزایر و سفر احتمالی ام به مراکش و سفر به ترکمنستان بحث کردیم. 

در راه خانه برای عیادت آیت الله اراکی به بیمارستان قلب رفتم فرزندانش بودند در حال اغماء هستند و تشخیص نمی دهند با سرم غذا می دهند. برای توجه بیشتر به ایشان تاکید کردم آیت الله خامنه ای قبل از من عیادت کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر