کد خبر: 166437
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست رهبری از وی برای گرم کردم انتخابات

هاشمی رفسنجانی در خاطرات یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۷۷ نوشت: شب میهمان رهبری بودم ناراحتند و گفتند با شروع اعلان انصراف برخی نامزدها، کارشکنی در انتخابات مجلس خبرگان‌ میشود. از من خواستند برای گرم شدن انتخابات تلاش کنم و به بعضی از مراجع هم پیغام بدهم. از ایشان خواستم از آقای محمدتقی فلسفی احوالپرسی بکنند. در مساله درگیری در مرز افغانستان اطلاع رسانی شد گفتند سپاه از درگیر شدن بدشان نمی آید.

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست رهبری از وی برای گرم کردم انتخابات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۷۷ نوشت: مطابق معمول اکثر روزها بعد از نماز صبح و کار قرآنی و استماع اخبار ایران و رادیوهای بی بی سی و صدای آمریکا به آشپزخانه رفتم و صبحانه را آماده کردم. 

...بعد از جلسه مجمع تشخیص، آقای محسن رضایی آمد و گزارشی از حادثه برخورد با طالبان در مرز را داد و گفت، تیمی از سپاه برای شناسایی به خاک افغانستان نفوذ کرده بودند در مراجعت از سوی یکی از مراکز نظامی طالبان به سوی آنها تیراندازی شده و نیروهای سپاه مستقر در مرز، آتش روی آن مرکز ریخته اند و آنها جواب داده اند و سپس جمعی از طالبان با مراجعه به سپاه تقاضا کرده اند که اینگونه کارها تکرار نشود...

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در ادامه نوشت: ...شب میهمان رهبری بودم ناراحتند و گفتند با شروع اعلان انصراف برخی نامزدها، کارشکنی در انتخابات مجلس خبرگان‌ میشود. از من خواستند برای گرم شدن انتخابات تلاش کنم و به بعضی از مراجع هم پیغام بدهم. از ایشان خواستم از آقای محمدتقی فلسفی احوالپرسی بکنند. در مساله درگیری در مرز افغانستان اطلاع رسانی شد گفتند سپاه از درگیر شدن بدشان نمی آید. 

قرار شد جمعه آینده برای ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات ایشان نماز جمعه را اقامه کنند. گفتند بیانیه مجمع روحانیون مبارز مضامین بدی دارد و آقای سید جلال الدین طاهری اصفهانی با اعلان انصراف کار بدی کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر