کد خبر: 164508
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۵۸؛

شرکت مخابرات از مردم خواست که آبونمان تلفن خود را بپردازند/ لغو قراردادهای مخابراتی ایران با شرکت‌های آمریکایی

اسرار پشت پرده کودتای افغانستان که کیهان نوشته برای اولین بار آنرا فاش می کند و نظر سخنگوی دولت موقت ایران درباره این کودتا که آنرا کودتای پنبه ای خوانده و اینکه حفیظ الله امین با قبول دادستانی کل و صدارت حزب خلق، قدرت اول افغانستان شده است تیتر مهم روزنامه کیهان در ۴۴ سال قبل امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور سال ۱۳۵۸ است. اما تیتر یک روزنامه امروز اختصاص دارد به سخنان وزیر کشور درباره اعلام تاریخ برگزاری انتخابات شوراهای ده، بخش و شهر تا اول ماه مهر جاری. خبر دیگر اینکه با تصویب شورای انقلاب، آب و برق مشترکین کم مصرف مجانی شد و دادستان کل برای فئودالهای کردستان اخطاریه شدیدی صادر کرد. صادق طباطبایی سخنگوی دولت موقت هم استعفای تیمسار تقی ریاحی وزیر دفاع ملی را اعلام کرده است

شرکت مخابرات از مردم خواست که آبونمان تلفن خود را بپردازند/ لغو قراردادهای مخابراتی ایران با شرکت‌های آمریکایی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اسرار پشت پرده کودتای افغانستان که کیهان نوشته برای اولین بار آنرا فاش می کند و نظر سخنگوی دولت موقت ایران درباره این کودتا که آنرا کودتای پنبه ای خوانده و اینکه حفیظ الله امین با قبول دادستانی کل و صدارت حزب خلق، قدرت اول افغانستان شده است تیتر مهم روزنامه کیهان در ۴۴ سال قبل امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور سال ۱۳۵۸ است. اما تیتر یک روزنامه امروز اختصاص دارد به سخنان وزیر کشور درباره اعلام تاریخ برگزاری انتخابات شوراهای ده، بخش و شهر تا اول ماه مهر جاری. خبر دیگر اینکه با تصویب شورای انقلاب، آب و برق مشترکین کم مصرف مجانی شد و دادستان کل برای فئودالهای کردستان اخطاریه شدیدی صادر کرد. صادق طباطبایی سخنگوی دولت موقت هم استعفای تیمسار تقی ریاحی وزیر دفاع ملی را اعلام کرده است. اما اینکه کیهان چرا نتوانست اسامی قبولشدگان کنکور را منتشر کند خبر مهم دیگر روزنامه است و این روزنامه دلیل آنرا به عهده نگرفتن وزارت علوم از هزینه چاپ اسامی کنکوریها اعلام کرده است. عکس دیگر روزنامه هم به صف خرید کتاب‌های درسی در تهران اختصاص دارد. حال به صفحات داخلی روزنامه می رویم به خبری به نقل از مدیر عامل مخابرات ایران بر می خوریم در رابطه با اینکه کلیه قراردادهای مخابراتی ایران با شرکت‌های آمریکایی لغو می شود و از مردم خواسته که آبونمان تلفن خود را پرداخت کنند. که متن کامل این خبر به شرح زیر می باشد؛

IMG_20230919_070444_443

کلیه قراردادهای مخابراتی ایران با شرکت‌های آمریکایی لغو خواهد شد و شرکت مخابرات ایران بابت اجرای طرحهای غیر قابل اجرا و ندانم کاریهای مسئولان گذشته ۸۵۰ میلیون تومان زیان کرده است.

مهندس وحداد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام این مطلب امروز به خبرنگار کیهان گفت؛ کارشناسان و متخصصان شرکت مخابرات ایران هم اکنون سرگرم آماده ساختن امکانات نصب ده هزار شماره تلفن در منطقه نارمک و ۳ هزار شماره در تهرانپارس هستند که همزمان با فراهم‌ شدن امکانات لازم نسبت به نصب فوری آنها  با رعایت نوبت متقاضیان اقدام خواهد شد‌.

مهندس وحداد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران سپس از مشترکین تلفن در تهران به علت عدم پرداخت بموقع آبونمان تلفن گله کرد و تاکید کرد با توجه به زیان شرکت مخابرات از طرحهای ناقص و غیر قابل اجرا که در رژیم سابق صرفا برای حیف و میل تهیه شده بود شرکت مخابرات ایران ۸۵۰ میلیون تومان زیان دیده است. از این‌ رو پرداخت بموقع آبونمان تلفن از سوی مشترکین بسیار ضروری است.

مدیر عامل مخابرات ایران آنگاه افزود؛ اعلام طرح نصب ۵ میلیون تلفن در تهران یکی از اشتباه کاریهای مسئولان مخابرات در رژیم گذشته بود و این طرح در حال حاضر قابل اجرا نیست و از بابت آن شرکت مخابرات روزانه ۷ میلیون تومان خسارت دیده است.

IMG_20230919_070444_221

مدیر عامل مخابرات ایران در پایان در مورد کنترل تلفن ها بوسیله عوامل ضدانقلاب خاطرنشان کرد با تلاش کارشناسان و مهندسان مخابرات ایران از چندی قبل این عوامل مورد شناسایی قرار گرفتند و بر اساس یک برنامه ضربتی نسبت به تعویض و کنترل کلیه کابل‌ها و سیم‌های تلفن مشترکانی که مشکوک به نظر می رسند اقدام‌ شده است. و در حال حاضر کار تعویض و کنترل تلفنها ادامه دارد.

مهندس وحداد در پایان گفت کلیه قراردادهای مخابراتی ایران با آمریکا لغو  خواهد شد و تاکنون از اجرای دو قرارداد از سوی شرکت‌های آمریکایی جلوگیری بعمل آمده است‌.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر