کد خبر: 164371
A
۲۴ سال پیش چنین روزی؛

درخواست یک مرجع تقلید از هاشمی رفسنجانی برای هدایت مهاجرانی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۶ شهریور سال ۱۳۷۸، درخواست آیت‌الله فاضل لنکرانی از وی برای هدایت مهاجرانی را روایت کرده است.

درخواست یک مرجع تقلید از هاشمی رفسنجانی برای هدایت مهاجرانی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۲۶ شهریور سال ۱۳۷۸، درخواست آیت‌الله فاضل لنکرانی از وی برای هدایت مهاجرانی را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران هاشمی رفسنجانی نوشته است:

به منزل آقای عباس ملکی برای دیدار آیت الله فاضل لنکرانی رفتم. از مشهد برگشته و بیمار است. از لحاظ، قلب- قند- چشم. از کتاب تفسیر راهنمای من تمجید کردند‌ و از برخی به خاطر دخالت زیاد در مدرسه و کارهای بیت امام صادق(ع) گله داشتند. و نیز از وزارت ارشاد انتقاد نمودند و از من خواستند که به آقای سیدمحمد خاتمی بگویم آقای عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد را هدایت نمایند. تعداد زیاد در مراجع در قم و بی دروازه بودن دادن‌ رساله را مشکل دیگری برای روحانیت و حوزه می دانند.

تا شب در منزل مطالعه می کردم و استراحت‌. در رسانه های خارجی اخبار زیادی از فشار بر ایران به خاطر محاکمات آشوبگران و جاسوس‌های اسرائیل وجود دارد و پارلمان اروپا مصوبه تندی علیه ایران صادر کرده و از کشورهای اروپایی خواسته که اجرا کنند‌. احزاب در اتریش خواستار  لغو سفر رئیس جمهور اتریش به ایران شده اند. در داخل هم اقدامات تحریک آمیز برای دانشگاهها علیه قوه قضائیه زیاد است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر