کد خبر: 163320
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از انتقادهای تند علی فلاحیان درباره عملکرد دری نجف آبادی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۱ شهریور سال ۱۳۷۶، به حرف هایی علی فلاحیان (وزیر اطلاعات دولت ششم و هفتم) علیه دری نجف آبادی (وزیر اطلاعات دولت هشتم) پرداخته است

روایت هاشمی رفسنجانی از  انتقادهای تند علی فلاحیان درباره عملکرد دری نجف آبادی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۱۱ شهریور سال ۱۳۷۶، گله‌مندی علی فلاحیان از دفتر رهبری و فشار قوه قضائیه بر بستگان وی را روایت کرده است.

به گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

...آقای رضا زواره‌ای رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک آمد از تصفیه های وسیع در دستگاههای دولتی و حاکمیت کامل چپ اظهار نگرانی کرد و از اذیتهایی که گروه حقانی در قوه قضائیه نسبت به اقوامش و خودش در سازمان ثبت اسناد دارد شکایت نمود.

 آقای محمدرضا رحیمی استاندار کردستان آمد گزارشی از پیشرفت‌های استان در دوران سازندگی داد و از عدم‌ تداوم سازندگی در دولت جدید و نیز از احتمال حدوث بحران در کشور اظهار نگرانی کرد و برای ماندن یا استعفا مشورت کرد گفتم تا عزل نشده بماند. 

عصر آقای محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران آمد تصمیم گرفته اند از سپاه بیرون بیایند و برای شغل جدید صحبت شد. 

آقای علی فلاحیان آمد از آقای ناطق نوری رئیس مجلس که نامه تایید بیش از ۲۰۰ نماینده را از ایشان از تریبون مجلس نخوانده گله کرد و نیز از دفتر رهبری گله مند بود که مرتب گزارش‌های منفی از ایشان به رهبری می دهند و ذهن ایشان را خراب کرده اند. و نیز از کم تجربگی آقای قربانعلی دری نجف آبادی وزیر اطلاعات در اطلاعات اظهار نگرانی کرد. از قوه قضائیه نیز بخاطر فشار روی بستگانش گله داشت و گفت مایل است کار فرهنگی داشته باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر