کد خبر: 162866
A
۲۸ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از بیمه رایگان روحانیت و مخالف آیت‌الله خامنه‌ای با جنتی در آتش زدن کتابفروشی «مرغ آمین»

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از روز ۵ شهریور سال ۱۳۷۴ بیمه رایگان روحانیت و مخالف آیت‌الله خامنه‌ای با جنتی در آتش زدن کتابفروشی «مرغ آمین» را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از بیمه رایگان روحانیت و مخالف آیت‌الله خامنه‌ای با جنتی در آتش زدن کتابفروشی «مرغ آمین»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از روز  ۵ شهریور سال ۱۳۷۴  بیمه رایگان روحانیت و مخالف آیت‌الله خامنه‌ای با جنتی در آتش زدن کتابفروشی «مرغ آمین» را روایت کرده است.

به گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

...ستاد تنظیم بازار جلسه داشت درباره ورود اتومبیل‌های زیادی که در گمرک جمع شده و صاحبان آنها حاضر به مرجوع کردن نیستند. بحث ناتمام داشتیم. عصر در جلسه هیات دولت آیین نامه بیمه درمانی را تصویب کردیم و قرار شد روحانیت، دانشجویان و سربازان بیمه مجانی شوند...

...شب آیت الله خامنه ای میهمانم بودند امروز از مشهد با قطار مراجعت کرده اند. با قطار هم رفته بود. ۲۵ روز آنجا بودند و خیلی راضی اند. درباره حوادث عراق مذاکره کردیم. نظر ایشان این است که حسین کامل برای مسائل شخصی و نجات از سرنوشتی که فکر می کنند دیر یا زود سران رژیم عراق خواهند داشت در رفته و دیگران از این موقعیت استفاده می کنند. توافق داشتیم که نباید در این شرایط در این خصوص سرمایه گذاری کنیم و به تناسب شرایط و پیشامدها تصمیم بگیریم. در مورد اظهارات آقای احمد جنتی که آتش زدن کتابفروشی مرغ آمین را تایید کرده بود هر دو اتفاق نظر داشتیم که مضر است و باید به نحوی جبران شود. در مورد انتخابات مجلس هم بحث شد و موضع شان در خصوص مقابله به مثل با آلمان را تایید کردند و از استاندار خراسان و پیشرفت‌های مشهد و رونق استان اظهار رضایت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر