کد خبر: 161813
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی از نگرانی علی آقا محمدی از ضعف رهبری و خستگی جسمی و روحی ایشان

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از مرداد ۱۳۷۷ نوشت: آقای علی آقا محمدی آمد اظهار نگرانی کرد از ضعف رهبری و خستگی جسمی و روحی ایشان و نیاز ایشان به کمک و از من خواست مثل گذشته ایشان را تنها نگذارم. گفت کس دیگری نمی‌تواند این نقش را برای ایشان انجام دهد و از سوء عمل بعضی از دفتریان رهبری گفت تعجب کردم به خاطر نزدیکی که با آنها دارد.

روایت هاشمی از نگرانی علی آقا محمدی از ضعف رهبری و خستگی جسمی و روحی ایشان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۷۷ نوشت: آقای علی آقا محمدی آمد اظهار نگرانی کرد از ضعف رهبری و خستگی جسمی و روحی ایشان و نیاز ایشان به کمک و از من خواست مثل گذشته ایشان را تنها نگذارم. گفت کس دیگری نمی‌تواند این نقش را برای ایشان انجام دهد و از سوء عمل بعضی از دفتریان رهبری گفت تعجب کردم به خاطر نزدیکی که با آنها دارد.

دکتر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تلفنی از تصویب طرح کنکور مستقل دانشگاه آزاد در مجلس اظهار شادمانی کرد بخصوص با توجه به مخالفت وسیع سه وزیر دولت.

آقای علی لاریجانی رئیس سازمان صداوسیما آمد در مورد افغانستان مشورت کرد گفت رهبری اجازه دخالت نظامی را داده اند به شرط اینکه مناطقی که تصرف می‌شوند فورا در اختیار خود افغانیهای مورد قبول گذاشته شود و عقب نشینی نشود. برای تحقق این شرط مشکل دارند چون آنجا و شمال چنین مرجعی وجود ندارد. با اقدام نظامی در این شرایط مخالفت کردم. از وضع کشور در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و مدیریتی و انفعالی عمل کردن بیت رهبری اظهار نگرانی کرد و گفت آقای خاتمی رئیس جمهور اجازه نقد طرح ساماندهی اقتصادی را نمی دهد و انتظار تبلیغات دارد با اینکه طرح محتوا ندارد.
منبع: سایت دیده‌بان ایران
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر