کد خبر: 161430
A
۲۷ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی حزب کارگزاران از دخالت صریح رهبری در انتخابات

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از روز ۱۶ مرداد ۱۳۷۵، نگرانی حزب کارگزاران از دخالت صریح رهبری در انتخابات را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی حزب کارگزاران از دخالت صریح رهبری در انتخابات

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از روز ۱۶ مرداد ۱۳۷۵، نگرانی حزب کارگزاران از دخالت صریح رهبری در انتخابات را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، هاشمی رفسنجانی نوشته است: دکتر حسن حبیبی معاون اول رئیس جمهور آمد و گزارش سفر به بوسنی و هرزگوین و قرقیزستان و قراردادهای امضاء شده را داد. رئیس جمهور بوسنی به صراحت گفته که بعد از خدا، فعلا آمریکا حمایتشان می کند! انتظار دارند کارخانه فولادشان را فعال کنیم. در قرقیزستان قرارداد تولید مینی بوس در آنجا با شرکت ایرانی امضاء شده است. 

آقای محمدرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی آمد از فضای تنگ فرهنگی در داخل به خاطر فشار خشک مقدس ها و حزب اللهی ها اظهار نگرانی کرد.

آقایان سیدمصطفی میرسلیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدعلی تسخیری رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمدند، گزارش پیشرفت کار سازمان ارتباطات را دادند و برای همکاری موثرتر در کارها و بودجه بیشتر استمداد کردند. مشکل جدا بودن نمایندگان رهبری و حوزه های علمیه در خارج از مجموعه آنها مطرح شد.

گروهی از جمع کارگزاران سازندگی آمدند و در مورد انتخابات ریاست جمهوری کسب نظر کردند نگران دخالت صریح رهبری در جریان انتخابات هستند و می خواهند از ابتدا سیاست ایشان را بدانند گفتم بزودی معلوم می‌شود. 

آقای فخرالدین حجازی آمد ضمن ابراز وفاداری درخواست کمک برای بنیاد بعثت نمود.

آقای سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی آمد مریض است و اخیرا چند روزی تب کرده و بخاطر دوبار سکته قلبی کمی نگران است. از وضع جاری سیاسی کشور و فشار روی بخشی از نیروهای انقلاب و خطر یک بعدی شدن حاکمیت به نفع جریان محافظه کار اظهار نگرانی کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر