کد خبر: 154851
A
۳۳ سال پیس در چنین روزی؛

نگرانی هاشمی رفسنجانی از بیماری آیت‌الله خامنه‌ای و ماجرای برکناری خاتمی از مدیرمسئولی کیهان

آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۳ سال پیش در چنین روزی ماجرای کیسه صفرا آیت‌الله خامنه‌ای و تغییر مدیر مسئول کیهان را روایت کرده است.

نگرانی هاشمی رفسنجانی از بیماری آیت‌الله خامنه‌ای و ماجرای برکناری خاتمی از مدیرمسئولی کیهان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۳ سال پیش در چنین روزی ماجرای کیسه صفرا آیت‌الله خامنه‌ای و تغییر مدیر مسئول کیهان را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۰ نوشته است:

دکتر ایرج فاضل خبر داد که قرار است امشب بعداز نماز مغرب و عشاء آیت الله خامنه ای را عمل جراحی کنند و کیسه صفرا را بردارند اطمینان داد که خطری ندارد. در راه دفتر، به منزل رهبری رفتم درحال استراحت بودند بیدارشان کردند احوالپرسی کردم و درباره عمل جراحی ایشان مذاکره کردیم. از قول دکتر فاضل گفتم که ریسک یک در هزار است...

...آقای سیدمحمد خاتمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمد و برای سفر به سودان مشورت کرد. از آیت الله خامنه ای به خاطر گرفتن موسسه کیهان از ایشان و نصب فرد دیگر گله داشت با انتصاب آقای مهدی نصیری به عنوان مدیر مسئول روزنامه کیهان آقای خاتمی استعفا داده است. 

... برای حضور هنگام عمل آقای خامنه ای به بیمارستان قلب رفتم. ساعتی با ایشان درباره امور کشور مذاکره کردم روحیه خوبی داشتند. کاملا عادی بودند نماز مغرب و عشاء را به امامت ایشان خواندیم و با هم به اتاق عمل رفتیم‌. ناظر بیهوشی و بریدن و انجام عمل جراحی و بخیه زدن و سپس محتویات کیسه صفرا بودم. دکتر ایرج فاضل با تیم جراحی خوب عمل کردند. سریع، آرام و مطمئن. به خاطر استفاده از تیغ برقی خونریزی نداشت محتویات کیسه صفرا سیاه رنگ بود و سنگ دانه درشت داشت. احمدآقا و محمدی گلپایگانی آمدند پس از عمل کمی صبر کردم و به خانواده ایشان دلداری دادم و به خانه آمدم هنوز به هوش نیامده بودند به پزشکان گفتم سریعا اطلاعیه عمل را بدهند...

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر