کد خبر: 125365
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۵۶؛

روئیدن کلمات الله و محمد بر درخت نخل!

صفحه نخست روزنامه اطلاعات، ۴۴ سال قبل ۱۰ بهمن ۱۳۵۶ گزارشی درباره یک نخل در مصر داده است



روئیدن کلمات الله و محمد بر درخت نخل!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه اطلاعات، ۴۴ سال قبل امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۵۶ را مشاهده می کنید که یک خبر قابل توجه و جالب در آن به چشم میخورد؛ 

کلمات الله و محمد بر درخت نخل روئیدند. این حادثه که در کفر الشیخ نزدیک قاهره روی داد از طرف مردم مصر بعنوان معجزه تلقی شده است. خبر فوق که از طریق نماینده اطلاعات در قاهره به همراه دو تصویر از آن ارسال شده است را مروری دوباره میکنیم.

در یکی از روستاهای نزدیک قاهره بنام کفر الشیخ درخت خرمای دهساله ای وجود دارد که به جای میوه از کنار شاخه های آن دو نام مقدس الله و محمد می روید. به گفته صاحب این نخل نام الله از سال هفتم و نام محمد از سال هشتم رشد این نخل از کنار شاخه های آن روئیده است. 

وقتی که به قسمتهای روئیدنی نخل که از جنس همان چوب نخل است نگاه کنید نام الله و محمد را بصورتی که تصور می رود از چوب نوشته باشند می بینیم.

این‌نخل حدود ده سال پیش غرس شده و برخلاف سایر نخل ها تاکنون میوه نداده است. این درخت و نوشته های استثنایی آن هر روز مورد بازدید عده زیادی از مردم قرار می گیرد و به درخت مقدس  موسوم شده است. 

پاره ای از محققین و دانشمندان عرب نیز از این درخت دیدن کرده اند و نوشته های استثنایی آنرا مورد بازدید قرار داده اند.

دکتر عبدالرزاق نوفل یکی از دانشمندان برجسته مصری که از مورخین بزرگ‌اسلامی به شمار می رود نوشته های شبیه دو اسم‌مقدس الله و محمد درخت مزبور را چیزی شبیه معجزه خواند. وی افزود عقل بشر از درک قدرتهای الهی عاجز است. 

IMG_20220130_074158_853تصویر بالا کلمه الله و تصویر زیر کلمه محمد را که بصورت شاخه های درخت روئیده است را نشان می دهد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر