کد خبر: 158273
A

«در برابر فراموشی» روایت داستان هابی از روزهای نخست تسلط طالبان بر افغانستان و جنگ اوکراین

نمایشگاه در برابر فراموشی روایت داستان‌هایی از روزهای نخست ورود طالبان و قدرت گرفتن آنها در افغانستان است. نگاهی که طالبان به زنان افغانستان دارند و بایدها و نباید های که حال به نام قانون باید آنها را رعایت کنند. سمت دیگر نمایشگاه در برابر فراموشی به جنگ اوکراین اختصاص یافته است جنگی که در قسمتی از اروپای رویایی و زیبا در حال خونریزی و از بین بردن انسانیت است کودکانی در حال بازی،گلدسته‌هایی بر مقبره سربازان و افراد غیر نظامی، خانه‌های ویران و نگاه‌هایی مبهوت از جنگ . ورودی نمایشگاه پوستری خودنمایی میکند پوستری که درآن نمایشگاه در برابر فراموشی تقدیم شده به دو همکار روزنامه‌نگارمان الهه محمدی و نیلوفر حامدی شاید علی پاکزاد و افشین قدبیگی میخواستند نیم‌ نگاهی هم به مسائل درون کشور خود داشته باشند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نمایشگاه در برابر فراموشی روایت داستان‌هایی از روزهای نخست ورود طالبان  و قدرت گرفتن آنها در افغانستان است. نگاهی که طالبان به زنان افغانستان دارند و بایدها و نبایدهای که حال به نام قانون باید آنها را رعایت کنند. سمت دیگر نمایشگاه در برابر فراموشی به جنگ اوکراین اختصاص یافته  است جنگی که در قسمتی از اروپای رویایی و زیبا در حال خونریزی و از بین بردن انسانیت است کودکانی در حال بازی،گلدسته‌هایی بر مقبره سربازان و افراد غیر نظامی، خانه‌های ویران و نگاه‌هایی مبهوت از جنگ .

ورودی نمایشگاه پوستری خودنمایی میکند پوستری که درآن  نمایشگاه در برابر فراموشی تقدیم شده به دو همکار روزنامه‌نگارمان الهه محمدی و نیلوفر حامدی شاید علی پاکزاد و افشین قدبیگی میخواستند نیم‌نگاهی هم به مسائل درون کشور خود داشته باشند.

تدوین و تصویر: مهرداد آلادین 

volumeVideo: 9.21M | durationVideo: 00:07:23
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر