کد خبر: 204450
A

وزیر خارجه عمان: منشأ بحران کنونی اشغالگری اسرائیل است

وزیر خارجه عمان در پیامی درباره حمله اسرائیل به ایران تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده که جهان بیدار شود و به نیاز فوری برای رسیدگی به علل اصلی این بحران که در راس آن اشغال غیرقانونی و وحشیانه سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل است، رسیدگی کند.

وزیر خارجه عمان: منشأ بحران کنونی اشغالگری اسرائیل است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان در پیامی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، با ابراز نگرانی از اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، نوشت: خوشبختانه خسارات وارده محدود به نظر می‌رسد و از صمیم قلب امیدواریم که تلفات جانی نداشته باشند.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده که جهان بیدار شود و به نیاز فوری برای رسیدگی به علل اصلی این بحران که در راس آن اشغال غیرقانونی و وحشیانه سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل است، رسیدگی کند.

پیشتر وزارت امور خارجه عمان با صدور بیانیه ای تجاوز اسرائیل را تعرض آشکار به حاکمیت ایران دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه‌ تاکید شد: این تعرض نقض آشکار حاکمیت ایران و همچنین نقض روشن قوانین بین المللی و اقدامی تنش زا است که منجر به تداوم خشونت و به نتیجه نرسیدن تلاش ها در راستای ایجاد آرامش و کاهش تنش ها و حل بحران ها از طریق ابزارهای مسالمت آمیز و دیپلماتیک می شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر