کد خبر: 203472
A

شولتس: ایران با آتش بازی می‌کند!

«اولاف شولتس» صدراعظم آلمان روز چهارشنبه و در اظهاراتی در پارلمان این کشور درباره پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: ما حمله موشکی ایران به اسرائیل را نمی‌پذیریم. ایران با آتش بازی می‌کند.

شولتس: ایران با آتش بازی می‌کند!

به گزارش سایت دیده بان ایران، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان روز چهارشنبه و در اظهاراتی در پارلمان این کشور درباره پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: ما حمله موشکی ایران به اسرائیل را نمی‌پذیریم. ایران با آتش بازی می‌کند.

 

 

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که شولتس در حمایت از تحویل تسلیحات به اسرائیل که دامنه جنایت‌های جنگی آن از غزه به لبنان نیز کشیده شده است، گفت: تحویل تسلیحات انجام می‌شود و در آینده نیز انجام خواهد شد.

اظهارات شولتس درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از اسرائیل در پی این مطرح می‌شود که پیشتر، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه خواستار متوقف کردن عرضه تسلیحات به اسرائیل شده و گفته بود: من معتقدم که از امروز، اولویت بازگشت به حل و فصل سیاسی و پایان دادن به ارسال تسلیحات برای انجام فعالیت‌های نظامی در نوار غزه است. فرانسه به آنها سلاح نمی‌دهد. اولویت اکنون اجتناب از تشدید تنش است.

شولتس در بخش دیگری از اظهاراتش نیز درباره جنگ اوکراین گفت: حمایت از اوکراین در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت. اتحادیه اروپا به اوکراین ۳۵ میلیارد یورو کمک مالی می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر