کد خبر: 203326
A

بازتاب دیدار روحانی نزدیک به دولت ایران با کاملا هریس/ حجت السلام الهی کیست؟

حجت الاسلام محمدعلی الهی، مدیر موسسه دارالحکمه در میشیگان آمریکا با کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت و گفت کرد. حجت الاسلام الهی، در سال های آغازین انقلاب با حکم امام خمینی، مسئول انجمن اسلامی نیروی دریایی ارتش و سپس موسس و مدیر دفتر پژوهش های بنیاد شهید بوده است. محمدعلی الهی در جریان سفر اخیر مسعود پزشکیان به نیویورک با او نیز دیدار و از مواضع رییس‌جهوری ایران حمایت کرده بود.

بازتاب دیدار روحانی نزدیک به دولت ایران با کاملا هریس/ حجت السلام الهی کیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدعلی الهی، مدیر موسسه دارالحکمه در میشیگان آمریکا با کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت و گفت کرد. 

حجت الاسلام الهی، در سال های آغازین انقلاب با حکم امام خمینی، مسئول انجمن اسلامی نیروی دریایی ارتش و سپس موسس و مدیر دفتر پژوهش های بنیاد شهید بوده است.

 محمدعلی الهی در جریان سفر اخیر مسعود پزشکیان به نیویورک با او نیز دیدار و از مواضع رییس‌جهوری ایران حمایت کرده بود

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نیویورک‌پست با انتشار تصویر دیدار هریس و الهی نوشت که این روحانی در «مرکز کارزار نفوذ ایران» در آمریکا قرار دارد.

محمدعلی الهی در جریان سفر اخیر مسعود پزشکیان به نیویورک با او نیز دیدار و از مواضع رییس‌جهوری ایران حمایت کرده بود.

IMG_20241015_080543_667

حجت الاسلام الهی به عنوان مدیر موسسه اسلامی «دارالحکمه» در میشیگان فعالیت می‌کند. این موسسه سخنرانی و برنامه‌هایی در حمایت از لبنان، آموزش مباحث اسلامی در زمینه‌هایی همچون ارتباط افراد خانواده با یکدیگر و اصول اسلامی برگزار می‌کند.

این روحانی نزدیک به دولت ایران، سابقه فعالیت برای انقلاب سال ۱۳۵۷ و تحصیل در حوزه علمیه در اصفهان را داشته و همچنین با حکم دفتر امام خمینی مسئول انجمن اسلامی نیروی دریایی و بعدها موسس دفتر پژوهش‌های «بنیاد شهید» بوده است. او در روزنامه تهران تایمز، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نیز مقام داشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر